برترین ابزارهای تولید محتوا که به شما در ایجاد محتوای بهتر کمک می کنند

بازاریابان محتوا با استفاده از برخی از بهترین وکاربردی ترین ابزارهای تولید محتوا در زمینه های پژوهش و همکاری در پروژه ها ،سرعت و کیفیت محتوا خود را ارتقا میدهند.

علاوه بر تحقیقات جامع محتوا که باید انجام دهید ، همچنین باید ساعتها ، برای تولید و پرداخت خود محتوا صرف کنید. داشتن مجموعه مهارت های مناسب شروع خوبی است.

اما اگر واقعاً می خواهید محتوائی تولید کنید که از رقبا پیشی بگیرد ، باید از تجهیزات خوبی نیز برخوردار باشید.

به یاد داشته باشید ، توسعه محتوا هنری است که مستلزم تسلط بر ابزار متنوع و کارآمد است.

اما با وجود انبوهی از ابزارها ، یافتن ابزارهایی که متناسب با نیازهای شما باشد می تواند مشکل باشد.

در این مقاله، ما بهترین و کارآمدترین ابزارهای  تولید محتوا را به شما معرفی میکنیم.

این ابزارها  درحوزه های مختلف توسعه محتوا ، مانند تحقیق ، ویرایش و تجزیه و تحلیل را در بر می گیرند.

ابزار های حوزه تحقیق و پژوهش محتوا

در نوشتن محتوا ، چالش در واقع قبل از تایپ کلمه اول شروع می شود.

اگر مدتی در این زمینه بوده اید ، احتمالاً با این احساس آشنا هستید که نمی دانید چه چیزی بنویسید.

این امر خصوصاً درصورتی که انتظار می رود چندین محتوا ومقاله در هفته تولید کنید ، بسیار صادق است.

خوشبختانه ده ها ابزار تولید محتوا در حوزه تحقیق و پژوهش محتوا وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند .

۱٫ BuzzSumo

BuzzSumo با درج پست های محبوب بر اساس کلمات کلیدی ، کل فرایند تحقیق در مورد محتوا را ساده می کند.

نتایج را می توان با توجه به میزان دسترسی آنها در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و Pinterest مرتب کرد.

این ابزار به شما این امکان را می دهد که ایده هایی را جلب کنید که مورد علاقه مخاطبان هدف شما قرار بگیرند.

همچنین می توانید با فیلترهایی که در سمت چپ هستند بازی کنید تا جستجوی شما بسیار دقیق ترشود .

به عنوان مثال ، شما می توانید به طور خاص در این ابزار تولید محتوا تو به دنبال پست های “چگونه ؟؟” باشید .

همچنین میتوانید جستجوی خود را به یک کشور خاص محدود کنید ، یک دامنه خاص را حذف کنید و …

برای دانستن برترین موتورهای جستجوی تصویر ، برای تولید کنندگان محتوا کلیک کنید .

۲٫ Ubersuggest

اگرچه Ubersuggest به عنوان ابزارتولید محتوا در زمینه ی تحقیق در مورد کلمات کلیدی در نظر گرفته شده است ، همچنین می تواند به شما در یافتن ایده های محتوایی که توجه مخاطبان شما را جلب می کند ، کمک کند.

این کار با گسترش کلمه کلیدی با استفاده از پیشنهادات Google Suggest و Google Ads Keyword Planner انجام می شود.

buzzsumo از ابزارهای تولید محتوا

در برخی موارد ، نتایج Ubersuggest شامل ایده های کلمات کلیدی است که می تواند به عنوان عناوین محتوایی مورد استفاده قرار گیرد.

برای اولویت بندی کلمات کلیدی در جستجوی خود ، روی پیکان کوچک رو به پایین در کنار ستون “کلمه کلیدی” کلیک کنید:

۳٫ Portent’s Content Idea Generator

Portent’s Content Idea Generator ابزار جالب دیگری است که می تواند ظرف چند ثانیه به شما ایده بدهد.

شاید بعضی ها آن را خیلی تقلبی و کم کاربرد نسبت به موارد قبلی بدانند ، اما از آنجا که کاملاً رایگان است ، قطعاً ارزش بررسی دارد.

علاوه بر این ، بیش از حد قادر به تولید ایده های جالب و منحصر به فرد است که بتواند علاقه مخاطب شما را برانگیزد:

۴٫ Quora

گاهی اوقات ، بهترین منبع ایده های محتوای جلب توجه ، خود کاربران  آنلاین هستند.

به عنوان یکی از ابزارهای تولید محتوا ،وب سایت های پرسش و پاسخ مانند Quora ، راهی عالی برای ارتباط با آنچه مخاطبان هدف شما می خواهند است.

شما به سادگی باید از ویژگی جستجوی داخلی استفاده کنید و چند پیشنهاد مفید باید ظاهر شود:

توجه داشته باشید که همچنین می توانید Quora را برای تبلیغ محتوای خود با ارائه آن به عنوان پاسخ استفاده کنید. این می تواند به محتوای شما کمک کند تا به افراد مناسب برسد .

برای خواندن درباره اولین پلاگین رسمی وردپرسی گوگل کلیک کنید

۵٫ Reddit

به غیر از Quora ، Reddit همچنین با ایده های محتوایی که توسط پایگاه گسترده کاربران آن ارائه می شود ، پر شده است.

در واقع این ابزار تولید محتوا یک سایت بحث و گفتگو است که دارای زیرمجموعه های خاص برای همه از بازاریابان محتوا تا دانشجویان است.

همچنین می توانید با درخواست بازخورد و اطلاعاتی که می تواند به پیشرفت شما کمک کند ، از Reddit همانطور که در نظر گرفته شده استفاده کنید.

در برخی موارد ، این امر همچنین به شما کمک می کند فرصت های مشارکت با سایر بازاریابان محتوا را پیدا کنید.

ابزارهای تولید محتوا در زمینه همکاری

بازاریابان محتوا به عنوان یک گروه عملکرد بهتری دارند. بخاطر داشته باشید که بزرگترین و معتبرترین وب سایتها توسط چند نفر ساخته می شوند ، نه فقط توسط یک شخص.

برای انجام چنین کاری ، به یک بستر نیاز دارید که همکاری ، اشتراک فایل و پیگیری پروژه را ساده کند.

در اینجا برخی از گزینه های برتر شما وجود دارد:

۶٫ Google Docs

امروزه بسیاری از تیم های بازاریابی محتوا از Google Docs استفاده می کنند. این بستر ویرایش اسناد مبتنی بر ابر به چندین کاربر امکان می دهد تا به صورت یکپارچه در یک مکان واحد کار کنند.

اولین چیزی که متوجه خواهید شد رابط کاربری ساده ای این ابزار تولید محتوا است که به نظر می رسد از نظر ویژگی ها نیز کمرنگ باشد.

گوگل داک از بهتزین ابزارهای تولید محتوا

با این حال ، Google Docs دارای تمام ویژگی های مربوطه است که شما هرگز به پردازنده کلمه نیاز خواهید داشت.

Google Docs به شما امکان می دهد از طریق دکمه “اشتراک گذاری” که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد ، به سرعت فایلی را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

۷٫ Asana

آسانا ابزارتولید محتوا دیگری است که به ویژه در نظم بخشیدن به چیزها بسیار به تجارت شما کمک می کند.

آسانا به شما امکان می دهد وظایف خود را بصورت منظم و بدون هیچگونه سردرگمی سازماندهی کنید.

این فقط یک ابزار ساده است که به شما امکان می دهد وظایفی را که به شما محول شده در زمان خودش انجام شود.

در ابتدا ممکن است با برخی از مشکلات روبرو شوید ، اما بعداً سرعت شما کم کم بالا میرود

برای خواندن مقاله آموزش کامل دریافت شماره تلفن و ایمیل مخاطبین لینکدین کلیک کنید

۸٫ Slack

اگر با یک  تیم به صورت دورکاری فعالیت  می کنید ، احتمالاً می دانید که سستی در انجام پروژه ها چیست؟

Slack برای جایگزینی ارتباط سنتی ایمیل شما طراحی شده است. اسلک به شما امکان می دهد به صورت خصوصی یا گروهی با کارمندان شرکت خود ارتباط برقرار کنید.

این برنامه از مجموعه ابزارهای تولید محتوا همچنین به شما امکان اشتراک گذاری پرونده ها ، تصاویر ، فایلهای ویدیویی و… را میدهد.

slack از ابزارهای تولید محتوا

ایت ابزارتولید محتوا ،همچنین به مدیریت شرکت کمک بیشتر میکند؛ زیرا می توانید به  ساعت ورود و خروج کارمندان داخل سیستم نظارت داشته باشید.

در این مرحله ، ممکن است فکر کنید ، چگونه به تولید محتوا کمک می کند؟

در هر سازمانی ، برقراری ارتباط بین همه بخش ها بسیار مهم است ، بنابراین به شما اجازه می دهد تا بدانید که بخش SEO از بخش محتوا چه انتظاری دارد؟یا پروژه در کدام مرحله است؟

ارتباطات سردرگمی را از بین می برد و از این رو زمینه را برای ایجاد محتوای مناسب فراهم می کند

۹٫ Dropbox Paper

یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوا ، Dropbox Paper است .

Dropbox Paper ،یک برنامه مینیمال و مبتنی بر ابر است که به شما امکان نوشتن ، افزودن فایل ، تصویر ، لیست کارها و تقریباً هر آنچه را که از پردازشگر انتظار دارید را می دهد.

همچنین می توانید سایر کاربران را به ویرایش ، اظهار نظر و به اشتراک گذاری سند خود دعوت کنید.

dropbox paper از ابزارهای تولید محتوا

به عبارت دیگر این ابزار تولید محتوا ، نسخه ساده تر Google Docs است.

اگر مجبورید از بین Dropbox Paper و Google Docs یکی را انتخاب کنید ، به تیم خود فکر کنید از آن ها نظر بخواهید.

چون به طور عملکردی تفاوتی با هم ندارند و شما میتوانید از هر دو استفاده کنید.

سخن آخر

در فضای بازاریابی مدرن ، بازاریابان محتوا برای انجام کارهای خود به طور موثر  نیاز به ایجاد هماهنگی و تحقیق درباره مسائل زیادی هستند.

از این گذشته ، محتوا منبع حیات هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است .

عنصر مخفی و موثری  که به شما کمک می کند برند خود را در دنیای آنلاین تثبیت کنید.

در واقع در دنیای رقابتی بازاریابی محتوایی  ، ابزارهای تولید محتوا می توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند

امیدوارم ، شما  بتوانید تمام ابزارهای مورد نیاز برای پیشبرد عملکردی تیم  تولید محتوا را در لیست بالا پیدا کنید.

اگر ابزار کارآمد دیگری می شناسید به ما معرفی کنید.

برای خواندن داستان بزرگترین شکست کارآفرینان جهان کلیک کنید

۰ FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *