اگر سایت فروشگاه اینترنتی دارید این ۴ موضوع را برای تولید محتوا از دست ندهید

تولید

تولید محتوا برای وبلاگ همیشه یکی از رمز و رازهای موفقیت هر فروشگاه اینترنتی است.

اگر شما هم یک فروشگاه اینترنتی دارید و نمیدانید راجع به چه چیزی تولید محتوا کنید این مقاله را از دست ندهید.

پس تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

کلمات کلیدی : حواستان همیشه به این کلمات باشد

تولید محتوا کلمات کلیدی
کلمات کلیدی

تولید محتوا شاید از دور خیلی سخت به نظر نرسد، اما باید بدانید که مهم است در خصوص چه چیزی محتوا تولید میکنید.

به همین منظور سرچ کردن در خصوص کلمات کلیدی بسیار مهم است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که باید بدانید بازدیدکنندگان از سایت شما چه چیزی را بیشتر جستجو میکنند.

همین امر باعث میشود که با تولید محتوا در خصوص کلماتی که بیشتر از همه در سایتتان جستجو میشود، بهترین اثر را بر روی مخاطبان خود بگذارید.

تحقیق کلمات کلیدی هم خیلی سخت نیست.

با مراجعه به وب سایت هایی مثل Alexa می توانید بیشترین کلماتی که در سایتتان جستجو شده است را پیدا کنید.

همچنین می توانید کلمات پر جستجو در اینترنت را در Google Trends پیدا کنید.

همچنین بخوانید: آموزش تولید محتوا با کیفیت ، چگونه اثرگذاری محتوای تولیدی خود را افزایش دهیم؟

موضوعات داغ: موج سواری کنید

تولید محتوا موضوعات داغ
موضوعات داغ

موضوعات روز و ترند همیشه یکی از بهترین موضوعات برای تولید محتواست.

با تولید و انتشار چنین محتوایی می توانید بیشترین استفاده را از موج های ایجاد شده استفاده کنید.

البته حواستان باشد که برای دریافت بیشترین اثر از تولید محتوا در این موضوعات، باید خیلی زود دست به کار شوید.

همچنین بخوانید: ۸ ترند محتوا در ۲۰۲۰ که از آن نباید غافل شد

سوالات کاربران: به کاربرانتان احترام بگذارید

تولید محتوا با پاسخ به سوالات کاربران
تولید محتوا با پاسخ به سوالات کاربران

اگر محتوای خوبی تولید کنید قطعا فیدبک های خوبی هم از بازدیدکنندگان سایتتان هم دریافت خواهید کرد.

در این بین، قطعا افرادی هم هستند که سوالاتی هم میپرسند.

همیشه باید به این افراد توجه کنید و با دقت و حوصله به سوال هایشان پاسخ دهید.

حتی میتوانید گاهی اوقات سوالات این افراد را به عنوان یک مقاله وبلاگی منتشر کنید.

معرفی محصولات: کمی هم خودتان خودتان را تبلیغ کنید

تولید محتوا
تولید محتوا

همیشه هم لازم نیست برای معرفی محصولاتتان به سایت های دیگر پول دهید تا برایتان تبلیغ کنند.

گاهی میتوانید با تولید محتوای مناسب ولی به صورت مستتر، خودتان محصولاتتان را معرفی کنید.

البته برا ی انکه نتیجه بهتری بدست آورید باید حواستان باشد که محتوای تولیدیتان خیلی رنگ و بوی تبلیغی نداشته باشد.

یک محتوای با کیفیت که در ظاهر برای پاسخ به یک سوال و یا ارائه راه حلی برای یک مشکل ایجاد شده است و در انتها به معرفی یک محصول یا خدمت منتهی میگردد میتواند اثر گذاری مطلوبی داشته باشد.

در وبلاگ پین بخوانید: چگونه اثرگذاری محتوای تولیدی خود را افزایش دهیم؟ (قسمت اول)

۰
nastaran zareie
Author: nastaran zareie

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *