درآمد زایی از تولید محتوا ، گنجی تازه کشف شده توسط ایرانی ها

درآمد زایی از تولید محتوا

شاید شما هم به این نکته پی برده باشید که این روزها همه اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان ویدئو برای درآمدزایی از تولید محتوا دست به تبلیغ کانال یوتیوب خود زده اند.

ولی چرا؟ خب مشخص است. بخاطر امکان کسب درآمدهای چندهزار دلاری و حتی میلیون دلاری از یوتیوب.

اگر شما هم تولید کننده محتوا هستید و یا به این حوزه علاقه دارید این مقاله را تا انتها بخوانید تا در خصوص جزئیات درآمد زایی از تولید محتوا بیشتر بدانید.

آمار و ارقام نجومی درآمد زایی از تولید محتوا اینستاگرام

درآمد زایی از تولید محتوا اینستاگرام
درآمد زایی از تولید محتوا اینستاگرام

بگذارید قبل از اینکه سراغ یوتیوب برویم اول کمی در خصوص درآمد زایی اینستاگرام صحبت کنیم.

اگر شما هم بخاطر کارتان با اینفلوئنسرها صحبت کرده باشید احتمالا از شنیدن رقم های دریافتی عجیب و غریب برای تبلیغ تعجب کرده اید.

این رقم بسته به میزان فالوئرهای هر پیج متفاوت است. ولی به طور میانگین یک پیج با داشتن بیش از نیم میلیون فالوئر واقعی رقمی بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان برای تبلیغ دریافت میکند. 

اما این رقم عجیب و رغیب مختص اینفلوئنسرهاست و حتی سلبریتی ها ممکن است رقمی بیشتر از این هم بگیرند!

درآمد زایی از یوتیوب چقدر بیشتر از اینستاگرام است؟

درآمد زایی از یوتیوب
درآمد زایی از یوتیوب

اگر از میزان درآمدهای عجیب و غریب از طریق اینستاگرام تعجب کرده اید باید بگویم تازه این رقم ها چیزی نیست.

اگر تولیدکنندگان محتواهای پربازدید اینستاگرام به جای استفاده از این شبکه اجتماعی، از یوتیوب استفاده کنند درآمدهایی بسیار بیشتر خواهند داشت.

اگر بخواهیم مقایسه ای میان درامد اینستاگرام و یوتیوب داشته باشیم:

هزینه قابل دریافت در اینستاگرام برای یک پیج با بیش از نیم میلیون فالوئر: بین ۵ الی ۲۰ میلیون تومان

هزینه قابل دریافت در یوتیوب برای یک ویدئو با حدود ۱ میلیون بازدید: ۷ هزار دلار یعنی ۱۵۴میلیون تومان!

ورود وزیر جوان به ماجرای درآمد زایی از تولید محتوا

حمایت وزیر جوان از تولید محتوای فارسی
حمایت وزیر جوان از تولید محتوای فارسی

وزیر ارتباطات خوشبین است با انقلاب در درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا و اختصاص دادن بخشی از درآمدهای مصرف اینترنت به کسانی که در حال بالابردن ترافیک وب فارسی هستند بتواند آن‌ها را ترغیب کند به جای پناه بردن به درآمدهای دلاری یوتیوب که خیلی سخت و با دردسر به دست می‌آید، روی سایت‌ها و سرورهای داخلی محتواهایشان را بارگذاری، بازنشر و توزیع کنند و از آن درآمد داشته باشند.

این موضوع که در ابتدا سبب امیدواری بسیاری از تولید کنندگان محتوای فارسی شده بود اما ظاهرا خیلی جدی دنبال نمیشود.

هرچند هنوز طریقه دقیق این درآمدزایی پیشنهادی وزیر به چه صورت است، اما هرچه که هست به شدت باید به رقابت با یوتیوب و اینستاگرام بپردازد.

۰
nastaran zareie
Author: nastaran zareie

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *