۱۹ مرحله برای بررسی سئو در سال ۲۰۲۰ ( قسمت سوم)

سئو در سال ۲۰۲۰

امروز بخش آخر از مقاله سئو در سال ۲۰۲۰ رو باهم بررسی میکنیم و تا به اینجا در ۲ مقاله قبلی با ۱۳ روش برای بهبود عملکرد سئو برای وب سایت خود آشنا شدین.

در بخش پایانی این مقاله ۶ مورد از نکات مهم و اساسی رو باهم مرور خواهیم کرد.

پس با وبلاگ پین استارت آپ همراه باشید :

قدم ۱۴ : حواستان به معماری سایت باشد

معماری سایت شما ساده است:

معماری سایت، نحوه سازماندهی صفحات در سایت شماست.

همانطور که معلوم است ، معماری وب سایت شما برای سئو بسیار مهم است.

چرا؟

به دو دلیل :

اول ، معماری سایت به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا تمام صفحات شما را پیدا کرده و ایندکس کنند.

هنگامی که معمار سایت شما مانند یک آشپز همه چیز صفحات رو بدون نظم و اطلاعات و پیوندی وارد میکند، Google در پیدا کردن همه صفحات شما به مشکل برخورد میکند!

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

اما وقتی معمار سایت شما صفحات شما را به هم پیوند و لینک می دهد ، Google می تواند به راحتی کل سایت شما را پیدا کرده و ایندکس کند.

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

دوم ، معماری سایت شما به Google می گوید که کدام صفحات در سایت شما مهم ترین هستند.

به طور کلی ، هر چه صفحه ای به صفحه اصلی شما یا همان Homepage نزدیکتر باشد ، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

سوال اینجاست :

معماری سایت شما چگونه باید به نظر برسد؟

خوب ، من می دانم که قبلا گفتم که این مقاله ممیزی سئو خیلی به مسائل فنی نخواهد پرداخت.

بنابراین من این موضوع رو به زبان ساده میگم :

شما می خواهید معماری سایت خود را صاف مرتب و صاف نگه دارید.

به عبارت دیگر ، اینگونه نمی خواهید :

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

در عوض ، شما می خواهید اینگونه به نظر برسد:

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

(فوق العاده مسطح)

یا روش دیگری :

برای رفتن از صفحه اصلی خود به هر صفحه در سایت شما نباید بیش از ۳ کلیک طول بکشد.

سئو در سال ۲۰۲۰

در برخی موارد ، به یک توسعه دهنده و برنامه نویس نیاز دارید تا سایت شما را به طور کامل تعمیر کند.

اما می توانید پیوندهای داخلی را فقط به صفحات مختلف اضافه کنید …

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

و پیوندهایی به نوار کناری اضافه کنید:

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

تا زمانی که کاربران بتوانند با ۳ کلیک یا کمتر به هر یک از صفحات شما برسند ، این یعنی شما خوب هستید.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ۸ ترند محتوا در ۲۰۲۰ که از آن نباید غافل شد

قدم ۱۵ : پست های آسمان خراش بسازید

آخرین مرحله از این ممیزی سئو ، انتشار بخشی از مطالب با استفاده از تکنیک Skyscraper است.

چرا؟

این به گوگل در سریع پیدا کردن و ایندکس کردن همه تغییراتی را که ایجاد کرده اید ،کمک می کند.

به عنوان مثال ، هر زمان که چیزی جدید منتشر کنم ، به ” Pages crawled per day ” نگاه می کنم :

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

اما به عنوان یک برداشت سریع ، در اینجا نحوه عملکرد آن آورده شده است …

ابتدا ۱۰ نتیجه برتر را برای یک کلمه کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بگیرید ، را بررسی کنید.

به عنوان مثال ، اخیراً مطالبی را منتشر کردم به نام: “۲۷ راه برای افزایش ترافیک وب سایت”.

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

قبل از نوشتن یک کلمه ، من صفحه اول را برای کلمات کلیدی مانند “how to get more traffic” تحلیل کردم:

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

محتواهایی که پیدا کردم خیلی خوب بودن اما چیز خاصی نبودند.

در مرحله بعد ، مطالبی را منتشر کنید که ۵ برابر بهتر از آنچه که پیدا کردید باشد.

من از این فرصت استفاده کردم و با انتشار این مقاله اوج گرفتم.

چطور ؟

من در تمامی مراحل تمام موارد و جزئیات رو در نظر گرفتم :

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

عکسهای صفحه:

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

و تکنیک هایی که اکنون کار می کنند:

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

در پایان ، زمان آن رسیده که پست خود را منتشر و تبلیغ کنید.

این کلید و راه حل است.

وقتی Google می بیند که سیل مردم (و لینک ها) به سایت شما می آیند ، می گویند: “این سایت در حال انفجار است. ما باید همین حالا یک Googlebot را به آنجا ارسال کنیم. “

(همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، این به Google کمک می کند تا سریعاً تمام تغییراتی را که در سایت خود ایجاد کرده اید پردازش کند).

در مورد من ، من یک ایمیل را برای مشترکین خود ارسال کردم:

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

و آن را در فیس بوک ، لینکدین و توییتر تبلیغ کنید:

سئو در سال ۲۰۲۰
سئو در سال ۲۰۲۰

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ۱۷ نکته عملی برای بازاریابی محتوا برای بدست آوردن ترافیک بیشتر(بخش اول)

قدم ۱۶ : از لینک های داخلی خود بیشتر کسب کنید

لینک داخلی یکی از کم ارزش ترین استراتژی های سئو در کره زمین است!

سوال اینجاست :

شما چگونه باید متوجه شوید که از کدام لینک های داخلی خود باید استفاده کنید ؟

ساده است.

حتماً تا حد امکان به صفحات دارای اولویت بالا پیوند دهید.

قدم ۱۷ : از یک ابزار حسابرسی سایت استفاده کنید

من سعی کردم این روند ممیزی سئو را تا حد ممکن غیر تکنیکی و ساده حفظ کنم.

اما اگر می خواهید به جستجوهای فنی و عمیق تر بپردازید ، من استفاده از ابزار حسابرسی سئو را به شدت توصیه می کنم.

کدام ابزار را توصیه می کنم؟

در واقع ، من دو ابزار را برای استفاده توصیه می کنم.

اولین آن Seobility است.

برخلاف اکثر ابزارهای حسابرسی ، Seobility بسیار ساده است. بعلاوه ، گزارش های آن بسیار عملی ساده است.

با اینکه SEMrush بیشتر به عنوان یک ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی شناخته می شود ،اما این نرم افازر هم فوق العاده است.

قدم ۱۸ : برای ویژگی ریچ اسنیپت (Snippets) بهینه کنید

Snippets می توانند به طور چشمگیری ترافیک ارگانیک شما را افزایش دهند.

سئو در سال ۲۰۲۰

چگونه می توانید محتوای خود را در قسمت ویژه Snippet قرار دهید؟

  • برای نمایش در قسمت ویژه Snippets، باید…
  • محتوای خود را برای موبایل بهینه کنید
  • HTTPS را نصب کنید
  • از هدرهای زیادی استفاده کنید (برچسب H2 و H3)
  • شامل پاسخ کوتاه به سوالات (حداکثر تا۴۲ کلمه)
  • به منابع مرجع پیوند دهید

اکنون نوبت شماست

این برای این فرآیند حسابرسی SEO است.

و حالا من می خواهم از شما بشنوم:

آیا در مورد این روند سوالی دارید؟

که شاید شما یک نکته جالب دارید که من در اینجا آن را نیاورده باشم.

منتظر کامنت ها و نظرات شما هستم.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ۱۷ راه برای بهبود رتبه بندی سئو در سال ۲۰۲۰ (قسمت دوم)

۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *