ویژگی جدید اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

ویژگی جدید اینستاگرام

اینستاگرام در حال معرفی ابزار جدیدی است که با استفاده از این ویژگی یا Call-to-Action مشاغل می توانند از آن برای ترویج تحویل غذا و خرید کارت های هدیه در استوری های خود استفاده کنند.

به دنبال همه گیر شدن بیماری COVID-19 ، مشاغل و مردم در سراسر جهان با یک واقعیت جدید روبرو هستند و آن دوری از مکان های عمومی و خرید از فروشگاها و رستوران ها بود.

ویژگی جدید اینستاگرام
اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

این برچسب های جدید در قسمت برچسب ها موجود است ، که می توانید با ضربه زدن روی نماد شکلک مربع در گوشه بالا سمت راست ، به آنها دسترسی پیدا کنید.

ویژگی جدید اینستاگرام
اینستاگرام در سال 2020
اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

پس از انتخاب یا برچسب «کارتهای هدیه» یا «سفارشات غذا» ، از شما خواسته می شود یکی از شرکای منتخب اینستاگرام خود را انتخاب کنید.

خرید کارت هدایا و ارسال و تحویل تحویل غذا توسط شخص ثالثی تسهیل می شود.

لیست این شرکای حامی :

پس از انتخاب یکی از شرکای منتخب ، می توانید یک لینک مستقیم به صفحه سفارش اضافه کنید.

تنها کافیست یکبار این فرآیند انتخاب را انجام دهید.

شما به راحتی می توانید برچسب را انتخاب کنید و اینستاگرام تنظیمات برگزیده شما را به خاطر می آورد.

پیوندها و یا لینک های خود را می توانید در هر زمان تغییر دهید.

اگر می خواهید به عنوان مثال لینک Uber Eats خود را به DoorDash تغییردهید ، می توانید به راحتی اینکار را انجام دهید.

توجه داشته باشید که در هر استوری فقط یک برچسب سفارش غذایی اضافه می شود.

مشاغل نمی توانند در همان استوری به چندین سرویس تحویل غذا لینک دهند.

با این حال ، هیچ محدودیتی برای ارسال استوری های متوالی با ارائه دهندگان (شرکا) مختلف برای تحویل وجود ندارد.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : اسکی رفتن Pinterest از آپشن خرید اینستاگرام در بحران کرونا

دکمه های پروفایل اینستاگرام

علاوه بر استیکرهای استوری جدید ، اینستاگرام به شما امکان می دهد دکمه هایی را در صفحه پروفایل خود که به خرید کارت های هدیه و سفارشات تحویل غذا اضافه شده است را ، اضافه کنید.

اینستاگرام در سال 2020
اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

اینها مانند استیکرهای استوری کار می کنند ، فقط در دسترس مشتریان هستند.

دکمه های پروفایل را می توان با انجام دادن مراحل زیر برای خودتان تنظیم کنید :

  • به پروفایل اینستاگرام خود بروید.
  • گزینه Edit Profile را بزنید.
  • زیر گزینه “ Public Business Information ” روی ” Action Buttons ” کلیک کنید .
  • زیر گزینه “ Select a Button ” گزینه  Gift Cards را انتخاب کنید.
  • شریک و یا پارتنر خود را برای فروش کارتهای هدیه خود انتخاب کنید. اگر قبلاً کارتهای هدیه خود را با یک انتخاب یک شریک تنظیم نکردید ، دستورالعمل های موجود در سایت شرکا را دنبال کنید.
  • لینک شریک خود را برای سرویس کارت هدیه ای که انتخاب کرده اید اضافه کنید.
  • پس از ورود به وب سایت ، روی Done ضربه بزنید.

برای استفاده از گزینه های جدید استیکراستوری ها و ویژگی های دکمه پروفایل ، یک اکانت business یا یک اکانت creator لازم است.

۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *