Rankbrain چیست ؟ ( بخش ۴: بهینه سازی سئو برای CTR)

GOOGLE RANKBRAIN

همانطور که در فصل ۱ دیدید ، CTR ارگانیک یک فاکتور مهم رتبه بندی برای RankBrain ( رنک برین ) است.

سؤال اینجاست : چگونه می توانید افراد رو ترغیب کنید تا روی نتیجه شما کلیک کنند؟

خوب ، این دقیقاً همان چیزی است که من در این فصل می خواهم آن را بررسی کنم.

عناوین خود را با کلمات احساسی همراه کنید

در این مورد شکی نیست که عناوین عاطفی بیشتر کلیک می خورند.

این چیزی است که سالهاست که کپی رایترها آن را می شناسند و در حقیقت ، CoSchedule به طور واضح ارتباط دقیقی بین عناوینی که شامل کلمات احساسی هستند و اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی را یافته است.

به عنوان مثال ، در اینجا یک تگ عنوان با SEO بهینه شده آورده ایم :

CTR
RANKBRAIN

نکات مربوط به بهره وری: چگونه کاراریی بیشتری داشته باشیم

خب این عنوان اونقدرها هم بد نیست ولی من رو ترغیب نمیکنه که بخوام روی این گزینه کلیک کنم!

در اینجا میگیم که چگونه می توانید آن برچسب عنوان را به یک نیروگاه و منبع قوی عاطفی تبدیل کنید (در حالی که SEO-friendly آن را حفظ کنید) :

“با این ۱۷ نکته فوق العاده لیست کارهایی را که باید انجام دهید را خرد کنید

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ۵ ابزار جستجوی برترین کلمات کلیدی برای سئو در سال ۲۰۲۰

براکت ها و پرانتز ها را به پایان عناوین خود اضافه کنید

این روش مورد علاقه منه برای هک CTR .

من اولین بار این نکته را از مطالعه ای HubSpot و Outbrain چند سال پیش متوجه شدم

در این مطالعه آنها ۳٫۳ میلیون از سرفصل های مقالات را تحلیل کردند و دریافتند که براکت ها از عناوین بدون براکت ۳۳٪ بهتر عمل می کنند :

CTR
RANKBRAIN

در حقیقت ، این تاکتیک کوچک به قدری خوب عمل می کند که من تمایل دارم که استفاده از پرانتز را در بیشتر عناوین خودم بگنجانم:

CTR
رنک برین

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ۱۷ راه برای بهبود رتبه بندی سئو در سال ۲۰۲۰ (قسمت دوم)

استفاده از شماره و اعداد

داده های چندین منبع (از جمله BuzzSumo) بطور واضح بیانگر این است: وجود اعداد CTR را بهبود می بخشند.

بهترین قسمت؟

می توانید از اعداد در عنوان خود استفاده کنید، حتی اگر محتوای شما پست لیست نیست.

به عنوان مثال ، سال گذشته این مطالعه موردی را منتشر کردم:

RANKBRAIN
RANKBRAIN

همانطور که می بینید ، من شماره نه تنها یک ، بلکه دو عدد را در عنوان قرار دادم.

فراموش نکنید که تگ های توضیحات خود را برای CTR بهینه کنید

بله ، تگ های توضیحات به طور مستقیم به سئو کمک نمی کنند ولی من دریافتم که توضیحات بهینه شده می تواند CTR شما را به طور قابل توجهی تقویت کند.

در اینجا چگونگی ایجاد یک تگ توصیف که به نتیجه خوبی می رسد آمده است:

ابتدا آن را احساسی کنید.

دقیقاً مانند تگ عنوان ، می خواهید تگ توضیحات شما احساساتی را منتقل کند.

در اینجا مثالی میزنیم:

RANKBRAIN

بعد ، چرا کسی باید بر روی نتیجه شما کلیک کند.

آیا محتوای شما جامع است؟ براساس تحقیق است؟ خنده دار است؟ آن را در توضیحات خود عرضه کنید:

RANKBRAIN

از کلمات و عباراتی استفاده کنید که بعضی ها آن را از طریق (AdWords) خریده اند.

به عنوان مثال ، هنگامی که من “bone broth” را جستجو می کنم ، می بینم که این عبارت در دو آگهی ظاهر می شود:

CTR
RANKBRAIN

بنابراین می خواهید عبارت ” grass fed “ را در توضیحات متا خود وارد کنید.

در پایان ، کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید.

Google آنرا بلد می کند ، که می تواند به نتیجه شما کمک کند تا برجسته شود:

CTR
RANKBRAIN

پایان بخش چهارم

۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *