۱۷ نکته عملی برای بازاریابی محتوا برای بدست آوردن ترافیک بیشتر(بخش سوم)

دو بخش از مقاله بازاریابی محتوا را باهم بررسی کردیم و با ۱۲ روش که هرکدام از این نکته ها خود به تنهایی نکات بسیار مهمی در دنیای محتوا به حساب می آیند آشنا شدیم.

امروز بخش سوم و آخر از این مقاله را باهم بررسی می کنیم که شامل ۵ نکته نهایی و مهم دیگر است و این را بیاد داشته باشید ما در این ۳ مقاله به بررسی همه جانبه این موضوع پرداختیم .

با قسمت سوم این مقاله همراه وبلاگ پین استارت آپ باشید:

از قالب های بلاگ استفاده کنید

قالب ها واقعا می توانند به شما در بازاریابی محتوا و رشد کمک کنند .

به عنوان مثال ، هر زمان که من میخواهم یک پست جدید شروع کنم ، برای آن پست همینطوری صفحه مقاله را پر نمیکنم!

درعوض ، من از یکی از الگوها برای پست وبلاگم استفاده می کنم.

سعی میکنم هر بار این اولگو را تغییر دهیم.

به عنوان مثال ، وقتی من نوشتن یک مورد کیس استادی را شروع میکنم ، از این کتاب کارکه بصورت PDF است استفاده می کنم تا به من کمک کند تا قسمت های مهمی را قبل از شروع نوشتن بدانم.

سپس ، من آن را به Google Doc انتقال می دهم و شروع به نوشتن می کنم.

در حقیقت ،استفاده از الگو و برنامه به ما کمک کرده است تا برنامه انتشار پست هایمان را با برنامه ریزی خود تنظیم کنیم.

قبلاً ماهانه یکبار پست جدید منتشر می کردیم، ولی اکنون ، هر ۲ هفته یک پست جدید منتشر می کنیم.

از عناوین احساسی استفاده کنید

طبق تجزیه و تحلیل ما از ۵ میلیون نتیجه جستجوی Google در بازاریابی محتوا ، عناوینی که حاوی کلمات احساسی هستند، کلیک های بیشتری دریافت می کنند.

بازاریابی محتوا

این نمودار داره به این مورد اشاره میکنه که :

این امکان برای عناوین شما وجود دارد که سرشار از احساسات باشند.

همان مطالعه نشان داد که عناوین دارای کلمات قوی یا در اصلاح “Power Words” دارای CTR پایین تری هستند.

بازاریابی محتوا

در بازاریابی محتوا توصیه می کنم از عناوینی استفاده کنید که حاوی کلماتی همراه با احساسات هستند.

اما اگر زیاده روی کنید، CTR شما می تواندنتیجه عکسی داشته باشد.

به عنوان مثال ، این عنوان احساسی است. اما مطمدنا بازخورد خوبی برای شما نخواهد داشت و این را همیشه بیاد داشته باشید که با بازی با کلمات نخواهید خوانند را فریب دهید.

بهینه سازی کلمات کلیدی برند

“کلید واژه های برند” دقیقاً چه چیزهایی هستند؟

در بازاریابی محتوا آنها کلمات کلیدی در مورد مارک ها و محصولات فوق العاده باکیفیت و محبوب هستند.

در اینجا مثالی از یکی از پست های ما وجود دارد که با کلمات کلیدی یک برند بهینه شده است.

بنابراین: چرا باید محتوای وبلاگ خود را حول کلمات کلیدی برندها بهینه کنید؟

از آنجا که آنها معمولاً رقابتی نیستند.

به عنوان مثال ، یک کلمه کلیدی مانند “BuzzSumo” را در نظر بگیرید.

طبق انالیزهای Ahrefs، این کلمه کلیدی در هر ماه ۴۹K جستجو می شود.

و دارای CPC نسبتا مناسبی نیز هست.

بازاریابی محتوا

با وجود این اعداد چشمگیر ، درجه سختی و مشکل بودن این کلمه کلیدی فقط ۱۳ است.

نکته منفی که در مورد کلمات کلیدی برند وجود دارد این است که شما هرگز برای آن اصطلاح رتبه ۱ در گوگل را نخواهید گرفت!

و بسته به SERP یا همان ( صفحات نتایج موتور جستجو) برای آن کلید واژه تجاری ، ممکن است نتوانید نتایج مطلوبی را بدست آورید.

به عنوان مثال ، ما این راهنمای را سال گذشته درباره کنسول جستجوی Google منتشر کردیم.

و با توجه به اینکه این پست جز ۵ نتیجه برتر تمام صفحات Google.com است .

با این وجود ، این پست هنوز هم در هر ماه ۱،۱۲۶ بازدیدکننده از Google به ارمغان می آورد.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ۱۷ نکته عملی برای بازاریابی محتوا برای بدست آوردن ترافیک بیشتر(بخش دوم)

با مخاطبین خود در ویدیوهای YouTube صادق باشید

یکی از موارد فوق العاده ای که در مورد بازاریابی محتوا YouTube وجود دارد این است که این یک رسانه بسیار شخصی است.

برخلاف یک پست وبلاگ ، در YouTube افراد روبروی صفحه نمایش نشسته اند و شما را تماشا می کنند و می توانند برایتان یک پیغام بگذارند.

به عنوان مثال ، من سعی می کنم یک داستان کوچک ۳۰-۶۰ ثانیه ای در هر یک از فیلم های YouTube خود داشته باشم.

بسیاری از این داستانها با نحوه برخورد من با موضوعی که در آن فیلم پوشش می دهم مشترک است.

تا زمانی که این داستانها کوتاه هستند و به موضوع شما مربوط می شوند ، می فهمید که مخاطبان شما از آنها قدردانی می کنند.

حواستان به توضیحات متا باشد

در بحث بازاریابی محتوا این را بهتره بدونید که Google از برچسب توضیحات متا برای درک محتوای صفحه شما استفاده نمی کند.

اما کاربران از توضیحات شما استفاده می کنند تا بفهمند کدام نتیجه را باید کلیک و انتخاب کنند.

بازاریابی محتوا

حالا :

کپی برداری در برچسب متا بستگی زیادی به صفحه شما دارد.

اینکه شما چه قسمتی از متن داخل پست خود را کپی می کنید و به عنوان متا در نظر میگیرید.

اما در اینجا یک الگوی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند :

و در اینجا نمونه ای از آن الگو درعمل آورده شده است.

بازاریابی محتوا

پایان مقاله

۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *