۱۷ نکته عملی برای بازاریابی محتوا برای بدست آوردن ترافیک بیشتر(بخش دوم)

در قسمت اول مقاله بازاریابی محتوا با ۵ روش برای بدست آوردن ترافیک بیشتر باهم صحبت کردیم و با روش های بینظیری که می توانند شمارا نه یک پله بلکه چندین پله از رقیبانتان جلو بیاندازد آشنا شدیم.

در بخش دوم این مقاله با ۷ روش دیگر برای بدست آوردن ترافیک بیشتر برای وب سایت شما موارد کاربردی رو میگیم و مطمئن باشید اگر این موارد رو رعایت کنید بزودی شاهد بهبود رنک سایت خودتون خواهید بود.

با این مقاله همراه وبلاگ پین استارت آپ باشید :

در رابطه با موارد جذاب و روز دنیا بنویسید

اینجا رو نگا کنید :

بیشتر مباحث خوب برای بازاریابی محتوا رقابتی هستند.

به عنوان مثال ، یک کلمه کلیدی فوق العاده مانند “بررسی سئو سایت” را در نظر بگیرید.

در نتایج  Ahrefs ، این کلمه کلیدی فقط ۹۰ جستجو در ماه را نشان می دهد.

بازاریابی محتوا

و دارای نمره دشواری کلمه کلیدی ۸۶ است.

بازاریابی محتوا

این همان داستانی است که با اکثر مباحث روز دنیا داریم.

این را بدانید تا زمانی که شما مقاله ای راجع به چیزی بنویسید ، در حال حاضر صدها (یا حتی هزاران) پست در آن موضوع وجود دارد.

راه حل چیست؟

در مورد موضوعات روز و جذاب حوزه فعالیتی خودتان بنویسید.

موضوعات پرطرفدار و بروز موضوعات محبوبی هستند که هنوز رقابت چندانی چندانی در آنها بوجود نیامده است.

و اگر می خواهید مباحث روز را پیدا کنید ، توصیه می کنم یک ابزار رایگان به نام Exploding Topics.com را چک کنید.

بازاریابی محتوا

این ابزار موضوعاتی را نشان می دهد که به سرعت در ۲۹ دسته مختلف رشد می کنند.

بازاریابی محتوا

به این ترتیب ، شما می توانید در مورد این موضوعات پیشگویی کنید و مطلب بنویسید قبل از اینکه دیگران شروع به نوشتن درباره آنها کنند.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ۱۷ راه برای بهبود رتبه بندی سئو در سال ۲۰۲۰ (قسمت اول)

محتوای خودتان را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید

“محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید” یک نکته مفید در بازاریابی محتوای مفید بود.

بیشتر الگوریتم های شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک اینطور عمل می کنند که پست هایی که کاربران از صفحه خودشان آنها را حذف میکنند یا Mute می کنند را الگوریتم های اون شبکه های اجتماعی هم آنها را Mute می کنند.

بازاریابی محتوا

در حالی که هیچ راهی برای درک کامل این مسئله وجود ندارد ، من اخیراً یک راه پیدا کردم که به شما کمک کند:

محتوای خودتان را به همراه نوشته را با لینک خود ارسال کنید.

به عنوان مثال ، پست های رسانه های اجتماعی من فقط شامل عنوان پست وبلاگ و پیوند بودند.

بازاریابی محتوا

و این پست ها یجورایی سوخت می شدند .

امروز ، من کمی از مطالب بومی می نویسم تا در کنار پست قرار بگیرد.

یعنی علاوه بر عنوان پست وبلاگ و پیوند مخاطب گوشه ای از محتوای پست من را هم می خواند.

این محتوای بومی به الگوریتم های رسانه های اجتماعی آنچه را که می خواهد ( اصالت و تعامل ) می دهد.

و به محض شروع انتشار پستی در سیستم عامل ، آنچه را که می خواهید دریافت می کنید (ترافیک بیشتر برای پست خود).

به عنوان مثال ، این پست LinkedIn دارای بیش از ۴۱k بازدید است.

بازاریابی محتوا

و این بیشتر به این دلیل است که پست فقط لینک به سایت من نبود.

بازاریابی محتوا

برای پست های وبلاگ خود محدودیت دسترسی بگذارید

در اینجا ، ما اینها را “پستهای قفل شده “ یا “Padlock Posts” می نامیم.

بازاریابی محتوا

آنها اساساً پست های عادی وبلاگ Backlinko هستند که فقط مشترکین که ایمیل خود را وارد کنند می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

و هنگامی که شخصی روی Padlock Post کلیک می کند ، یک پنجره کوچک ظاهر می شود که ایمیل آنها را می خواهد.

بازاریابی محتوا

و گرچه هنوز زود است که بخواهیم درباره فواید این مورد حرف بزنیم، ولی به نظر می رسد که واقعاً خوب کار می کنند.

در حقیقت ، این Padlock Post تاکنون ۱۶۱۴ مشترک ایمیل را برای ما به ارمغان آورده است.

بازاریابی محتوا

و این برای بازاریابی محتوا بد نیست!

از کلمات کلیدی در URL خودتان استفاده کنید

کلمات کلیدی در URL ها فقط برای SEO در صفحه نیستند.

(اگرچه قطعاً به آنها هم کمک می کنند).

همانطور که مشخص است ، بودن یک کلمه کلیدی در URL شما می تواند میزان کلیک ارگانیک شما را تا ۴۵٪ افزایش دهد.

بازاریابی محتوا

من باید به یک نکته اشاره کنم:

تا زمانی که متن موجود در URL شما به کلمه کلیدی شباهت داشته باشد ، معمولاً از CTR خوبی برخوردار خواهید شد.

بازاریابی محتوا

به عنوان مثال ، چند ماه پیش مطلبی را منتشر کردم با عنوان: “۱۷ راه برای بهبود رتبه بندی سئو”.

بازاریابی محتوا

کلمه کلیدی که در این پست هدف من بود : “بهبود رتبه بندی SEO” است.

بازاریابی محتوا

حتی اگر آدرس اینترنتی من شامل این اصطلاح دقیق نیست ، اما به اندازه کافی نزدیک است.

بازاریابی محتوا

برش های زیادی درمحتوای ویدئویی خودتان اعمال کنید

مردم فیلم هایی را می خواهند که سریعتر حرکت می کنند.

این چیزی است که من برای اولین بار با فیلمبرداری با آن دست و پنجه نرم کردم!

من می خواستم فیلم های من “طبیعی” به نظر برسند.

بنابراین من کل فیلم های YouTube را فقط با یک یا دو برش فیلمبرداری کردم.

بازاریابی محتوا

و این باعث شد فیلمهای من فوق العاده کند شوند.

فیلم های من پر از “ام” ، “آآآ” و “شما می دانید” است که سرعت را کاهش می دهد.

اما امروزه، فیلم های من هر کدام ۸۰-۱۰۰ برش دارند.

به این ترتیب ، هر فیلم با سرعت بسیار سریع حرکت می کند.

بازاریابی محتوا

که به حفظ مخاطب من کمک می کند تا پای ویدئوی من بنشینند.

بازاریابی محتوا

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ۱۷ نکته عملی برای بازاریابی محتوا برای بدست آوردن ترافیک بیشتر(بخش اول)

از عناوین طولانی تری استفاده کنید

آیا می خواهید محتوایتان در شبکه های اجتماعی بیشتر و بیشتر اشتراک گذاری شود؟

عناوین طولانی تر را بنویسید.

مطالعه BuzzSumo که قبلاً به آن اشاره کردم ، نشان داد که عناوین طولانی تر به شدت با سطح بالایی از اشتراک در شبکه های اجتماعی ارتباط دارد.

این جمله دقیقا درست بود وقتی که طول سرفصل را از نظر تعداد کلمات اندازه گرفتیم:

بازاریابی محتوا

ما در واقع دریافتیم که عناوین بلند به طور متوسط ۷۶٪ سهم بیشتر در مقابل عناوین کوتاه تولید می کنند.

بازاریابی محتوا

به عنوان مثال ، این عنوان از یکی از پست های ما هست که ۱۵ کلمه است.

بازاریابی محتوا

که ممکن است به این پست کمک کند تا اندازه ۲۰۳۶ بار به اشتراک گذاشته شود.

بازاریابی محتوا

کلمات کلیدی بدون استفاده را بهینه کنید

اکثر ابزارهای جستجو درباره کلمات کلیدی دارای همین مشکل هستند:

آنها مجموعه دقیقی از کلمات کلیدی را به همه نشان می دهند!

اگر راهی برای یافتن کلمات کلیدی بدون استفاده وجود داشته باشد که رقبای شما تاکنون آنها را پیدا نکرده اند چه می شود؟

خب من اینجا میخوام راهشو بهتون بگم!

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

ابتدا وارد Google Keyword Planner شوید.

بازاریابی محتوا

سپس بر روی تب “Start With a Website” کلیک کنید.

بازاریابی محتوا

و وارد صفحه اصلی رقیب شوید …

… یا یک پست وبلاگ

بازاریابی محتوا

و این ابزار برای ایده های کلمه کلیدی صفحه را اسکن می کند

ایده هایی که بیشتر مردم نمی بینند.

ر

خیلی باحاله!

پایان بخش دوم بازاریابی محتوا

۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *