با رعایت این ۷ نکته در تبلیغات خود ،فروش خود را افزایش بدهید

بی شک افزایش فروش به کمک تبلیغات یک رویای دست نیافتی نیست.

در این مقاله سعی داریم تا به اصول اولیه و اساسی تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ بپردازیم.

به کمک این چند اصل قادر خواهید بود تا محتوای تبلیغاتی کارآمد تولید کرده و باعث افزایش فروش در کسب وکار خود شوید.

۱٫ عنوان هیجان انگیز و جذاب انتخاب کنید

عنوان شما اولین چیزی است که نظر بازدید کنندگان تبلیغ شما را به خود جذب میکند.حتی قبل از اینکه تصویر را ببینند.

یک تیتر خوب و مهیج معمولا برروی مهمترین مزیت محصول شما تمرکز دارد.

تاثیر عنوان در تبلیغات

سعی داشته باشید تا عنوان شما از یک فونت زیبا و اندازه درست بهره مند باشد.

۲٫خوانایی تبلیغ خود را با جملات کوتاه و شکسته ارتقا دهید.

در مدرسه و در دانشگاه هیچگاه به ما نیاموخته اند که جملات را شکسته بنویسم.

بیشتر نوشته های ما فرم آکادمیک داشته اما نوشتن برای فروش بیشتر کمی متفاوت است.

برای تبلیغات، نوشته ما باید برای خواندن آسان و روان باشد.

علاوه بر روان بودن باید جذاب باشد تا دیگران متن ما را بخوانند.

بی شک خواندن جملات کوتاه بسیار آسانتر از جملات طولانی و بدون روح است.

جملات کوتاه تر برای خواندن راحت تر و درک آن آسان تر است.

و جملات کوتاه همچنین باعث بهبود ریتم تبلیغات شما می شود.

گاها تبلیغ نویسان از جملات تک کلمه ای برای خوانایی بالاتر استفاده میکنند.

آنان با نوشتن جملاتی کوتاه که به ویژگی های خاص محصول مورد نظر اشاره دارد ،سعی در جلب توجه مشتری دارند.

به طور مثال از صفاتی نظیر:سریع،با دوام ،مطمئن،زیبا،هوشمند و… استفاده میکنند.

۳٫اعتبار محصول خود را با بیان جزئیات فنی تقویت کنید.

جزئیات فنی نشانه تخصص است. جزئیات فنی باعث افزایش اعتماد مشتریان می شود.

زمانی که شما بتوانید اعتماد مشتری خود را جلب کنید ،احتمال فروش محصول خود را افزایش داده اید.

با ارائه جزئیات دقیق مانند نام ، مشخصات فنی و کارایی های محصول ، شما به مشتری نشان می دهید که چقدر در کار خود حرفه ای هستید.

ممکن است فکر کنید جزئیات جالب نیستند و بخواهید از آنها صرف نظر بکنید .اما باید بدانید جزئیات است که می فروشند.

شما میتوانید برای نشان دادن جزئیات از روند تولید تا نکات خاص درباره کیفیت محصول را در تبلیغات خود لحاظ کنید.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید:اورئو(oreo) بیشتر از آنکه یک خوراکی فوق العاده باشد یک استراتژی خوشمزه است.

۴٫از شیوه داستان سرایی در تبلیغات خود استفاده کنید.

داستانها ابزاری قدرتمند برای تبلیغات نویسی هستند.

داستان ها به طرز شگرفی مخاطب را بخود جذب میکنند و در یاد می مانند.

داستان  سرایی برای تبلیغات

برای داستان سرایی میتوانید از ایده های زیر کمک بگیرید:

توضیح دهید که ایده محصول شما از کجا آمده است؟

داستانهایی درباره چالش هایی که هنگام توسعه محصول برای غلبه بر آن باید بگویید؟

و یا داستان هایی در مورد مراحل تولید محصول خود را در تبلیغات نشان دهید.

داستان ها جذاب هستند. بی شک به رشد برند و فروش شما کمک خواهند کرد.

۵٫از مشکلات در تبلیغ کردن استفاده کنید.

بی شک محصول شما راه حل رفع یک مشکل است.

از آن مشکل استفاده کنید و محصول خود را به عنوان راه نجات برای رفع آن مشکل نشان دهید.

هنگام نوشتن تبلیغات ، مطمئن شوید که تمام ویژگی های محصول خود را ذکر کرده باشید.

و سپس بیان کنید که هر ویژگی چه نیاز یا مشکلی را برطرف میکند.

۶٫ برای توصیف کیفیت محصول از مقایسه استفاده کنید.

توصیف مفاهیم انتزاعی -مانند کیفیت محصول کمی دشوار است.

مقایسه ها می توانند کمک کنند تا مفاهیم انتزاعی را راحتتر بیان کنیم.

برای این کار ویژگی یک محصول جدید را با ویژگی مشابه آنچه شناخته شده پیوند می دهیم.

. و کیفیت محصول خود را به چیزی که مخاطبان شما از قبل می شناسند مورد مقایسه قرار دهید.

تبلیغات

۷٫ راه ارتباطی را فراموش نکنید.

برای دسترسی آسان مشتریان به برند شما راه های ارتباطی را معرفی کنید.

شما میتوانید از جملاتی نظیر :

از متخصصان ما مشاوره رایگان بگیرید.

برای آگاهی بیشتر محصول با ما تماس بگیرید.

و… برای ترغیب مشتری برای تماس با شما استفاده کنید.

جمع بندی:

ابتدا توجه مشتری را به کمک عنوان جذاب برای تبلیغات خود ،جلب کنید.

طول خط خود را کاهش دهید. این به ویژه برای چند جمله اول شما اهمیت دارد.

این عمل ، بازدید کنندگان تبلیغ شما را ترغیب می کند که متن شما را بخوانند.

از فیلم و عکس مرتبط و مهیج استفاده کنید.

درج راه ارتباطی را فراموش نکنید.

از وقتی که گذاشتید سپاس گزارم.

۰ FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *