یاد بگیریم چگونه زنده بمانیم؟ اینبار جنگ بر سر برند

مخاطبان همیشه به سمت برند معتبر گرایش خاصی دارند. آنها تعداد انتخاب خود را افزایش داده اند زیرا تعداد برندهای خوب و معتبر مانند گذشته دیگر تعدادشان کم نیست و این حس رقابت را نیز افزایش میدهد.

در همین حال ، دنیای دیجیتال نحوه بیان داستان برندها را نیز تغییر داده است.

نوآوری های اجتماعی ، موبایل و نسل بعدی تکنولوژی به کسب و کارها در همه ابعاد این امکان را داده است که داستانها و تبلیغات خود را به اشتراک بگذارند.

در این محیط ، موفق ترین برندها با مخاطبان خود رابطه ای محکم دارند و درک روشنی از اینکه چه کسی مخاطبانشان هستند و ارزش هایی را که مطالبه می کنند را به خوبی می دانند.

در این مقاله ما به بررسی شرکتی می پردازیم که با چاشی در معرفی محصولاتش مواجه شد و چگونه از پس این چالش تواست بر بیاید :

Wholesome

برند

نوعی شیرین کننده های کاملا طبیعی است. از سال ۲۰۰۱ ، این مارک غذایی با ارزش ، شیرینی های سالم را تهیه کرده است که می تواند از آن لذت ببرد.

اگرچه محصولات آنها در فروشگاه ها از Target گرفته تا Whole Foods همیشه محبوب بوده اند ، Wholeome به دنبال بالا بردن آگاهی مصرف کننده در هر سه برند آنها یعنی Wholesome و Billingtons و برند Surf Sweets بود.

چالش

برند

اول و مهمتر از همه ، ما مجبور بودیم برند جدیدی را تولید کنیم که در بین رقبای مختلف قرار داشته باشد ، که بیشتر آنها از واژگان مشابه استفاده می کردند و برای مشتریان اکثر آنها مشابه یکدیگرند.

این امر ما را مستلزم داشتن تا یک هویت تصویری با دقت ساخت و پیام رسانی برای آن داشته باشیم.

همچنین ، یک چالش مهم برای توسعه کار :

ما ۳ محصول داشتیم و هر محصول ما یک وب سایت اختصاصی برای خودش داشت و سه وب سایت باید به یکی تبدیل می شدند.

این سایت جدید مجبور بود مجموعه گسترده ای از محصولات را با نام تجاری به نمایش بگذارد – همه در حالی که سایت موجود کاملاً فاقد آن بود.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : مارلبرو (MARLBORO) بزرگترین تولید کننده سیگار در جهان

رویکرد

تیم ما برای ترسیم یک نقشه راه و ایجاد پایه و اساس موفقیت در برند و وب سایت ، با تیم ماهری در زمینه دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت همکاری نزدیک داشت.

شروع استراتژیک

برند

ساخت یک برند با بینش واقعی برند شروع می شود.

برای ایجاد یک هویت جدید برای Wholesome ، ما از استراتژیهای مناسب در زمینه بازاریابی و برندسازی استفاده کردیم که به تجارت Wholeome اعم از شخصیت مخاطبان آنها ، مفاهیم نام تجاری و داستان ، جهت استراتژیک و موارد دیگر تبدیل شده است.

برندسازی بهتر است

برند

ما می دانستیم که Wholeome طرفداران خاص خود را دارد .

برای مشتریان، محصولات سالم یادآور این بود که همیشه انتخاب ما انتخاب خوبی بود.

این احساس به عنوان ستاره شمالی ما در تمام تلاش های ما در زمینه برندسازی عمل کرد ، بهترین ایده در شعار جدیدی که برای این برند ایجاد کردیم: “Mindently Delicious”.

همیشه به فکر انسان ها باشیم

برند

ما نه تنها وب سایت Wholesome را طوری طراحی کردیم تا کاربرپسند تر باشد ، بلکه ما از عناصر مانند تصاویر هدر استفاده کردیم تا لحظات واقعی انسانی را که زیرنویس برند جدید Wholesome است ، نشان دهیم.

برند

نتیجه ، تجربه ای است که احساس جسورانه تر ، انسانی تر را به نمایش در میاورد و هرگز کسالت آور بودن را نشان نمی دهد.

پاسخگویی برای زندگی

امروزه ما باید با تغییر سبک زندگ و علایق مخاطبینمان تغییر کنیم این به معنای سازگاری در همه دستگاه ها است.

تیم ما یک وب سایت کاملاً پاسخگو را برای Wholesome ایجاد کرده است ، و اطمینان می دهد که کاربران آنها همیشه می توانند به وب سایت دسترسی پیدا کنند ، خواه از لپ تاپ ، تبلت یا تلفن باشد.

نتیجه

برند Wholesome امروزه درخشان تر و قوی تر است و ارزش هایی را نشان می دهد که این شرکت با محوریت ماموریت خودش در پی دارد.

با نام تجاری جدیدی که در همه جا از صفحات محصول گرفته تا بسته بندی و سایتی با ابزارهایی که از یک تجارت مدرن انتظار می رود ، مشاهده می شود ، Wholesome همیشه در صف اول تغییرات موفق است.

۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *