تاثیر ویروس کرونا بر مشاغل، چه کسی سود کرده است و چه کسی ضرر؟

یک گزارش جدید ، تاثیر تجاری ویروس کرونا را تاکنون در ایالات متحده نشان می دهد ، از جمله اینکه کدام دسته مشاغل سود کرده اند و کدام یک از آنها ضرر.

این گزارش توسط Yelp  این هفته منتشر شد و منعکس کننده اطلاعات جمع آوری شده از اول مارس تا ۲۲ مارس است.

گزارش Yelp نشان می دهد که در رده کلی مشاغل ، کدام مشاغل نسبت به دیگر مشاغل موفق بوده اند یافته یا کدام یک از آنها با کاهش روبرو بوده اند .

داده ها به شدت بر روی علاقه مشتری متمرکز شده اند که از نظر فعالیت روزانه کاربران آمریکایی اندازه گیری می شود.

از آنجایی که شیوع ویروس کرونا همه گیر اعلام شد ، رفتار مصرف کننده به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

“مصرف کنندگان با تغییر رفتار خود در مورد غذا خوردن ، خرید ، برنامه ریزی امور مالی و مراقبت از سلامتی و زیبایی خود ، به علت ترس از عفونت ، توصیه هایی مانند ماندن در خانه و تعطیلی مشاغل اجباری را رعایت می کنند”

در اینجا برخی از نکات برجسته مهم این گزارش آورده شده است.

ویروس کرونا و رفتار مصرف کننده

غذا نوشیدنی

بخش بزرگی از تغییر در رفتار مصرف کننده آمریکایی آن چیزی است که شهروندان آمریکایی چه غذایی را و در کجا می خورند.

هفته گذشته شاهد افزایش شدید مصرف کنندگان در تهیه منابع غذایی خود از طریق مزارع بوده است.

فروش گروه های مانند کشاورزی و مزارع نسبت به هفته گذشته ۱۵۷ درصد افزایش یافته است و همان طور درمورد دسته فروشگاه های مواد غذایی وارداتی ۱۷۲ درصد رشد دیده می شود.

هنگامی که مشتریان با هدف سفارش غذا و دلیور کردن غذا سفارش میدهند شاهد این هستیم که موارد زیر با رشد روبرو شده اند :

  • غذاهای تایلندی (۵۵ درصد افزایش)
  • پیتزا (۵۳٪ افزایش)
  • فست فود (۵۳٪)

در نقطه مقابل، درآمد رستوران هایی که افراد دور هم جمع می شدند، پایین آمده است.

به طور مثال درآمد فود کورت ها و بوفه ۳۲ درصد کاهش یافته است.

دیگر دسته بندی های مشابه که با افت فروش روبرو شده اند عبارتند از:

  • آبجو (۵۷٪ کاهش)
  • رستوران های فرانسوی (۴۵٪ کاهش)
  • قهوه (۴۳٪ کاهش)

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ویروس کرونا حتی درهای همیشه باز Station F را هم بست

تفریح و سرگرمی

ویروس کرونا

وقتی افراد به دنبال کارهایی هستند که باید در خارج از خانه خود انجام دهند ، اکنون بیشتر از قبل به دنبال ورزش هستند.

فعالیت هایی که مردم را از یکدیگر دور و جدا می کند و بیشتر بصورت انفرادی انجام می شوند در حال افزایش است ، مانند:

تناسب اندام (۱۶۲٪)

پیاده روی (تا ۱۳۵٪)

دوچرخه کوهستان (۱۱۹٪)

دریاچه ها (تا ۸۶٪)

گشتن پارک ها (۶۲ درصد افزایش)

اجاره فیلم ها و بازی های ویدیویی (تا ۴۱٪)

در مقابل ، علاقه به فعالیت هایی که افراد را در کنار هم نگه می دارد و بصورت گروهی است کم می شود.

  • علاقه به بولینگ ۶۷٪ کاهش یافته است.
  • یوگا ( ۵۱٪) کاهش یافته است .
  • پارک های تفریحی (۴۴٪ ) کاهش یافته است .
  • بازارگردی (۳۵٪) کاهش یافته است .

هیچ کسی در امان نیست!

به نظر می رسد هیچ صنعتی از تأثیر ویروس کرونا ، از جمله صنعت مالی مصون نیست.

تمدید مهلت تشکیل پرونده مالیاتی فدرال ، طبقه بندی خدمات مالیاتی را با افت ۲۶ درصدی همراه کرد. نرخ بهره وام دهندگان وام نیز ۲۲ درصد کاهش یافته است.

برای مشاهده کامل دسته های تجاری که با افت و افزایش درآمد مواجه شده اند ، نمودارهای زیر را مشاهده کنید:

ویروس کرونا
ویروس کرونا
۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *