نتایج یک نظرسنجی از پلتفرم های محبوب، این را نشان می دهند که درصد نسبتاً کمی از مردم به این موضوع آگاهی دارند که فیس بوک مالک اینستاگرام است.
با این مقاله جذاب همراه وبلاگ پین استارت آپ باشید :
براساس نتایج این بررسی :
- ۴۷٪ از پاسخ دهندگان می دانند که Google مالک YouTube است.
- ۳۸٪ از پاسخ دهندگان می دانند که فیس بوک مالک Instagram است.
- ۲۹٪ از پاسخ دهندگان می دانند که فیس بوک مالک WhatsApp است.
- ۱۲٪ از پاسخ دهندگان می دانند که آمازون مالک Twitch است.
جالب اینجا است که تقریباً ۸ سال پس از به دست آوردن مالکیت اینستاگرام توسط فیس بوک ، اکثر مردم از این که این دو شرکت زیر یک چتر قرار دارند ، آگاهی ندارند!
اینکه خیلی از از افراد هرروز از sandbox فیسبوک استفاده می کنند درحالی که از خودشان استوری می گذارند جالب است که نمی دانند رابطه این دو باهم چیست!
همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ۱۱ روش برای بهبود جذب فالوور در اینستاگرام شما
دیگه چطوری بگیم برای مائه؟


فیس بوک در تلاش است تا آگاهی بیشتری از برنامه هایی که در اختیار دارد، ایجاد کند. در ماه نوامبر گذشته ، فیس بوک اقدام جدیدی را انجام داد که باعث شد این نام این شرکت ( From Facebook ) در زیر دوبرنامه محبوب شبکه اجتماعی درج شود .
با اینکه درصد بالایی از پاسخ دهندگان به نظرسنجی به این آگاهی نداشتن که اینستاگرام و فیس بوک به هم مربوط هستند ولی این آگاهی را داشتند که عملکرد مشابهی بین این دو پلتفرم وجود دارد.
طبق نتایج نظرسنجی The Verge ، اینستاگرام و فیس بوک به ترتیب ۷۲٪ و ۷۱٪ از امتیاز مطلوب برخوردار هستند.
از آن طرف هم آمازون و گوگل بالاترین رتبه را با ۹۱٪ و ۹۰٪ دارند. توییتر با رتبه ۶۱٪ در انتهای این لیست است.
همچنین در وبلاگ پین بخوانید : وقتی دست به نقد بودن بیش از حد فیسبوک آن را راهی دادگاه می کند
۰


