۱۱ روش برای بهبود جذب فالوور در اینستاگرام شما

اصلا ما وارد اینستاگرام می شویم تا دیده شویم! حالا ممکن است این دیده شدن برای برند شخصی ما باشد! برای تجارت و برند ما باشد یا محصول یا سرویس ما باشد.

در هرحال همه ما به دنبال جذب مخاطب و شاید هم پول در آوردن از این شبکه اجتماعی هستیم.

با این مقاله پین همراه باشید تا ۱۱ روش رای برای بهبود در گرفتن فالوور را به شما بگیم :

یک تقویم برای زمانبندی پست های خود بسازید

اینستاگرام

بارها به این موضوع رسیده ایم که آیا امروز پستی را در اینستاگرام انتشار بدهیم یا نه!

اینکه شما یک جدول زمانبندی داشته باشید و طبق برنامه و در ساعتی مشخص از روز که بهترین بازخورد را برای شما دارد را حتما برای خودتان بسازید.

گاهی با با این موضوع مواجه شدین که بخاطر پست کردن بیش از حد ممکن است مخاطب شما را بلاک کند و شاید در بهترین حالت روی حالت Mute بزاره صفحه شما رو.

اگر هم کم کار باشید مخاطب اصلا فراموش می کند که کار شما چه بوده !

متناسب با مناسبت ها و تعطیلات پست های مناسب را طراحی کنید و فعالیت خود را استمرار دهید .

حواستان به کیفیت عکس ها باشد

اینستاگرام

هنگام ارسال پست در اینستاگرام از عکس ها و فیلم های باکیفیت استفاده کنید.

منظور من از کیفیت عالی ، عکس های شفاف است.

اینستاگرام ، مهمتر از همه ، یک پلتفرم تصویری است.

جایی برای عکس های تار وجود ندارد.

محتوای کم کیفیت هیچ بازخوردی را دریافت نمی کند.

یکم سلیقه خرج کنید

اینستاگرام

سلیقه در عکس گذاشتن به دو صورت تعریف می شود :

اول اینکه یا شما یک عکس را در محیطی جذاب انداخته اید و آن ار به اشتراک می گذارید.

دوم اینکه شما مورد اول رو ندارید و شاید اصلا از یک عکس تکراری استفاده می کنید ولی با جلوه ها و طراحی و قالبی که به آن می دهید آن را جذاب می کنید.

آنالیز های اینستاگرام را حتما دنبال کنید

اینستاگرام

در صفحه شخصی شما در منو بقل گزینه Insights را حتما دیده اید.

این یک آپشن فوق العاده است !

در این قسمت شما ۳ قسمت محتوا، فعالیت و مخاطبین را مشاهده می کنید.

در این قسمت شما اطلاعات بالا پایین شدن تعداد فالوور ها ، شهرهایی که از آنجا بازید دارید، رنج سنی مخاطبین و حتی جنسیت آنها را می توانید بررسی کنید .

خواهشا تگ کنید!

اینستاگرام

این یکی از رو ش های فوق العده ای است که اینستاگرام این فرصت را به شما داده که عکس هایی را که با موضوع خاصی پست می کنید را می توانید در آن محصولات ، افراد و شرکت های دیگر را هم سهیم کنید و آن ها را تگ کنید.

با این کار محبوبیت و برند شما بیشتر و معتبرتر می شود و بیشتر به شما اعتماد می کنند.

به عنوان مثال اگر در یک رویداد دیجیتال مارکتینگ شرکت می کنید :

افراد شاخص رویداد

محل برگزاری رویداد

برند برگزارکننده رویداد و….

را تگ کنید .

بیوگرافی اینستاگرام خود را کامل و بهینه کنید

اینستاگرام

این بخش است که کاربران متوجه می شوند شما یا نام تجاری شما چه کسی هستید و آیا آنها باید شما را دنبال کنند؟

شما در این بخش خودتان یا برندتان یا تخصصتان را معرفی می کند و حتی اگر شما هیچ پستی هم نداشته باشید این قسمت تنها راه ارتباطی مخاطبین باشما است.

پس در آن تمام جزئیات و راه های ارتباطی را مشخص کنید .

محتوای اینستاگرام خود را در فیس بوک و توییتر منتشر کنید

اینستاگرام

البته این یک پیشنهاد کسب و کاری است تا اگر کسی شمارا نمی شناخت بتواند نوشته ها یا پست های شما را در شبکه های دیگر دنبال کند .

ارسال مطالب اینستاگرام به فیس بوک و توییتر می تواند کاربران را به سمت پروفایل اینستاگرام شما بازگرداند.

کاربرانی که نمی دانند شما در اینستاگرام هستید و در سیستم عامل های دیگر شما را دنبال می کنند ، پس از آن متوجه می شوند که در اینستاگرام نیز حضور دارید ، زیرا این پست یادداشت می شود که از اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : چگونه بازدید صفحه اینستاگرامتان را به شکل معجزه آسایی افزایش دهید

مسابقه بزارید

اینستاگرام

زمانی که مطمئن شدید که کاربران شما زیاد شده اند می توانید کمپین و مسابقاتی را متناسب با کارتان برگزار کنید .

از مخابینتان بخواهید که افراد دیگر را منشن کنند و صفحه شما و صفحات پیشنهادی شما را لایک و دنبال کنند.

این روزها مسابقه و اهدا جوایز یکی از بهترین راه حل ها برای گرفتن فالوور است.

مطالب دیگران را لایک کرده و نظر دهید

اینستاگرام

با کاربرانی که شما را دنبال می کنند و زیر پست های شما کامنت و نوشته ای میگذارند ارتباط بگیرید و جواب آنها را بدهید.

تعامل با دنبال کنندگان شما یکی از راه هایی است که بازخورد خوب و چهره خوبی را برای شما می سازد چرا که کاربران متوجه می شوند که نظراتشان برای شما ارزش دارد.

در عکس های خود بیش از حد متن ننویسید

اینستاگرام

دوستان عزیز!

بیش از حد عکس های خود را با متن های ریز و زیاد شلوغ نکنید !

در زیر هر پست شما فضایی برای نوشتن مظالب مرتبط با عکس دارید و می توانید در آنجا هرچقدر می خواهید مطلب بنویسید ولی توجه کنید که مخاطب اینستاگرام کسی است که به دنبال ویدئوهای کوتاه و یا عکس است.

چند تا هشتگ را باید به یک پست اینستاگرام اضافه کنم؟

اینستاگرام

برای جلوگیری ازاسپم شدن شما حداقل می توانید ۵ هشتگ تعریف کنید .

اما می توانید تا ۳۰ هشتگ اضافه کنید.

۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *