آیا کسب و کار من به وبسایت نیاز دارد؟ چرا؟

وبسایت برای کسب و کار

این روز ها وبسایت از عناصر اصلی در بازاریابی دیجیتالی مبدل گشته است. بی شک برای داشتن یک کسب وکار موفق  در دنیا مدرن امروزی نیاز به یک وبسایت اصولی و جذاب است. در ادامه ۶ دلیل اصلی که هر کسب و کار به وبسایت نیاز دارد ،می پردازیم.

۱٫مشتریان به صورت آنلاین زندگی می کنند و نفس می کشند

ما  در عصر آنلاین زندگی می کنیم. طبق گزارش سال ۲۰۱۹ از طرف Hootsuite and We Are Social ، در سطح جهان ، مردم به طور متوسط ​​۶ ساعت و ۴۹ دقیقه بصورت آنلاین می گذرانند. این آمار در برخی از کشورها به طور قابل توجهی بیشتر است: هندی ها روزانه ۷ ساعت و ۴۷ دقیقه آنلاین  هستند ، برزیلی ها ۹ ساعت ۲۹ دقیقه و فیلیپینی ها ۱۰ ساعت از روز خود را در اینترنت میگذرانند.

نه تنها این ، بلکه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به محصولات و خدمات به اینترنت متکی هستند: آنها بیشتر به صورت آنلاین خرید می کنند و از همه مهم تر ، آنها به طور آنلاین به دنبال کسب و کار ها هستند. وقتی مردم می خواهند یک محصول ، خدمات یا مشاغل جدید ، چه محصولی محلی و چه کاملاً دیجیتالی پیدا کنند ، با قاطعیت به Google مراجعه می کنند.

 یک مطالعه نشان داد که ۹۷٪ از مصرف کنندگان گزارش داده اند که حداقل یک بار در یک سال  گذشته به جستجوی محصول یا خدمات آنلاین پرداختند.

به عبارت ساده ، مشتریان به دنبال کسب و کارهای  آنلاین هستند ، بنابراین اگر می خواهید آنها را پیدا کنند ، بهتر است حضور آنلاین داشته باشید.

علاوه بر این ، شما نیاز به حضور آنلاین خود دارید تا آنجا که می تواند قدرت داشته باشد تا بتوانید بسیاری از این مشتریان بالقوه را جذب کنید.

 حضور آنلاین در مرحله اول، داشتن یک وب سایت عالی است که بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل می کند .

به دنبال مشتریان و مخاطبان بالقوه خود بگردید  و برای آن دسته ز مخاطبانتان محتوا عالی تولید کنید؛ تا بازدید کنندگان را به خریدار تبدیل کنید

بنابراین بگذارید مختصراً در مورد نحوه هدایت بازدید کنندگان به سایت صحبت کنیم.

 شماره یک موردی که می توانید برای جابجایی بیشتر به وب سایت خود انجام دهید، SEO (بهینه سازی موتور جستجو) است.

با این حال ، در اصل ، SEO به دو جنبه اساسی می رسد:

۱٫ارتباط

 به Google نشان دهید که سایت شما با استفاده از کلمات کلیدی صحیح (که شما از طریق تحقیقات کلمات کلیدی دقیق آنها را شناسایی کرده اید) به جستجوی بازارهای هدف شما مرتبط است و بارها و بارها از آنها در سایت خود استفاده کنید ، و به ویژه در مهمترین مکان هایی مانند عنوان ها ، عناوین صفحه و URL ها.

۲٫اقتدار

 به Google نشان دهید که سایت شما معتبر است و با مراقبت از جنبه های فنی مانند سرعت سایت و امنیت سایت و همچنین داشتن پیوندهای زیادی به سایت های معتبر ، و همچنین لینک های خارجی با کیفیت ، سایت خود را قابل اطمینان بسازید.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید:۵ ابزار جستجوی برترین کلمات کلیدی برای سئو در سال ۲۰۲۰

 2.سایت شما کارت ویزیت آنلاین شما است

شاید به خاطر نیاورید ولی در گذشته ای نه چندان دور فروشندگان و صاحبان کسب و کار همیشه کارت ویزیت خود را حمل میکردند  و به هر کس که ملاقات می کردند ،تحویل میدادند. و این کار یکی از ابزار های اصلی فروش و بازاریابی بود.

امروزه ، وب سایت ها نقش کارت ویزیت آنلاین را به خود اختصاص داده اند: آنها شغل شما را به مشتریان بالقوه و سایر مخاطبین معرفی می کنند و به همه می گویند که چگونه می توانند با شما ارتباط برقرار کنند و امیدوارم محصول شما را خریداری کنند.

در واقع ، وب سایت شما ، می تواند چیزی بیش از کارت ویزیت باشد. وبسایت شما می تواند بروشور ، نمونه کارها ، فروشگاه شما و موارد دیگر باشد. به همین دلیل داشتن وب سایت اصولی ضروری است. اگر تصمیم دارید که یک سایت بسیار بنیادی با حداقل اطلاعات داشته باشید ، اگر از طرح خود ناچیز هستید ، یا اگر از وب سایت قدیمی استفاده طولانی مدت نسبت به تاریخ استفاده خود استفاده می کنید ، استفاده می کنید ، می توانید تجارت خود را یک تضعیف و از دست ندهید. بسیاری از فرصت های ارزشمند

منظور ما با یک وب سایت “اصولی” عبارت است از:

  • از نظر بصری جذاب ، تأثیرگذار و جذاب است
  • کاربرپسند بوده و بازدید کنندگان را ترغیب می کند تا وقت خود را برای کاوش در سایت شما صرف کنند
  • حاوی اطلاعات مهمی در مورد شغل ، محصولات و  یا خدمات شما است
  • نشانگر برند شما است

طرح ، قالب ، اطلاعاتی که درج می کنید و حجم اطلاعاتی که باید در سایت خود داشته باشید بسته به نوع کار شما متفاوت خواهد بود. اما ، حداقل ، سایت شما باید در مورد کالاهایی که شما می فروشید یا خدمتی که ارائه می دهید ، شامل یک معرفی اساسی برای شما به عنوان یک تجارت و اطلاعاتی در مورد چگونگی ارتباط مشتریان با شما باشد.

۳٫سایت شما می تواند پایگاه مشتری شما را گسترش دهد

همانطور که دیدیم ، اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان وقتی می خواهند مشاغل ، محصول یا خدمات جدیدی پیدا کنند ، به موتورهای جستجوگر روی می آورند. این نشان دهنده یک مجموعه آماده از مشتریان بالقوه است ، در انتظار شما هستند تا بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید و مشتری خود را گسترش دهید. علاوه بر این ، بازاریابی آنلاین فرصتی برای دستیابی به گروههای هدف جدید و متنوع است که قبلاً برای بسیاری از مشاغل غیرقابل دسترس بود. مخاطبان  می توانند مشتریانی باشند که در مکانهای جدید جغرافیایی یا پوشش بخشهای جدید قرار دارند.

باز هم ، این امر فقط در صورت داشتن نوع مناسب سایت موثر خواهد بود. شما به یک وب سایت نیاز دارید که نه تنها ترافیک وب را از طریق سئو و همچنین روشهای ارگانیک ایجاد می کند بلکه این بازدید کنندگان را به محض ورود به آنجا تبدیل می کند. اینجاست که بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) وارد می شود.

مانند سئو ، CRO موضوعی بسیار گسترده و پیچیده ای است ، اما به طور کلی ، این مسئله در مورد ترغیب بازدید کنندگان سایت شما است که هنگام فرود در سایت شما یک قدم مهم را بردارند ، این مرحله می تواند ً شامل خرید یک محصول باشد ، اما بسته به نوع کار و سایت شما می تواند چیزی مانند ارسال نقل قول ، رزرو تماس یا ثبت نام در خبرنامه شما باشد. این مرحله برای هر تجارت متفاوت خواهد بود و موضوعی است که شما باید به در استراتژی بازاریابی خود و قبل از ساخت سایت خود آن را  به روشنی تعریف کنید.

به طور کلی ، سایتهایی که از نرخ بالای CRO پشتیبانی می کنند عبارتند ازوبسایت های :
  •  کاربر پسند و با سرعت مناسب
  • متناسب با مشتری هدف شما
  • واضح ، ساده و زیاد شلوغ نیستند
  • تمام جزئیات کلیدی را که بازدید کنندگان به دنبال آن هستند ، داشته باشید

۴٫یک وب سایت خوب می تواند پل ارتباطی بین شما و مشتری ایجاد کند

وب سایت ها فقط یک بروشور الکترونیکی یا محل استقرار قیف فروش شما نیستند که بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل می کند.درست است که، آنها می توانند و باید همه این موارد باشند ، اما آنها نیز می توانند کار های موثر تری  انجام دهند.

وب سایت شما این بستر را برای شما فراهم می کند تا با مشتریان خود روابط پایدار و محکمی برقرار کنید.

روابط مشتری دارای اهمیت است ، و ایجاد و تقویت اینها یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت شغل خود انجام دهید.

اینکه شما بتوانید حس رضایت در خرید را برای مشتری خود به ارمغان بیاورید خواه با گارانتی و یا پشتیبانی  و یا… در هر صورت حفظ ارتباط با مشتری سبب میشود تا مشتری خود را ترغیب به خرید مجددخدمات و محصولات از شما بشود و این برای یک کسب و کار بسیار حائز اهمیت است.

سایت شما می تواند روشی بسیار مؤثر برای انجام این کار باشد. وب سایت ابزاری عالی برای ایجاد روابط با مشتریان است.

داشتن روابط قوی با مشتری باعث می شود که این افراد همچنان به عنوان مشتریان شما باشند. به عنوان مثال ، می توانید یک وبلاگ معمولی را در سایت خود منتشر کنید. اگر وبلاگ خود را آموزنده و بسیار مفید برای مشتریان خود قرار دهید ، آنها مرتباً پست های شما را می خوانند. با گذشت زمان ، آنها می توانند به اطلاعاتی که ارائه می دهید تکیه کنند و رابطه شما با آنها را تا حد زیادی تقویت کنند.

۵٫وب سایتهای قوی از ROI عالی برخوردار هستند

در مقایسه با بسیاری از هزینه های دیگر در بودجه بازاریابی شما و به طور کلی هزینه های کسب و کار ، ایجاد یک وب سایت دارای برچسب قیمت کم است. با این حال ، یک سایت قدرتمند از نظر فروش و سود  اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت ،  هزینه ساخت یک وب سایت بسته به طراح شما ، و همچنین اندازه و نوع سایتی که می خواهید ، متفاوت است ، اما در همه موارد با توجه به بازده هایی که می دهد کاملاً منطقی است.

اگر تصمیم بگیرید که خودتان وب سایت خود را بسازید این هزینه ها حتی منطقی تر هستند. بهترین سازندگان وب سایت به شما امکان می دهند یک وب سایت حرفه ای بسازید که ترافیک سایت شما را هدایت کند و آنها را به مشتری تبدیل کند ، حتی اگر شما یک توسعه دهنده وب با تجربه نیستید. تعداد زیادی از سازندگان وب سایت در حال حاضر در دسترس هستند .

در اینجا خلاصه ای از محبوب ترین سازندگان وب سایت در حال حاضر وجود دارد:

Wix : احتمالاً بهترین سازنده وب سایت همه جانبه ، بسیار عالی برای مبتدیان ،دارای تعداد زیادی قالب ا با گزینه های قابل تنظیم ،

WordPress :یکی از  محبوب ترین سازنده وب سایت دارای افزونه های قابل تنظیم و شامل قالب های بسیار متنوع.

Weebly : بسیار کاربر پسند ، همچنین برای مبتدیان بسیار عالی است ، البته اجازه نمی دهد که آزادی خلاقیت داشته باشید.

۶٫با مشتریان خود در هر کجا همراه باشید.

این روزها تلفن های هوشمند کالاهای اساسی هستند: ما آنها را در هر مکانی که می خواهیم با خود حمل می کنیم و دائماً هوشیار هستیم تا از شارژ شدن آنها اطمینان حاصل کنیم. این بدان معنی است که شما در صورت داشتن وب سایتی  عالی می توانید به مشتریان بالقوه خود دسترسی داشته باشید ،  

در حقیقت ، ارقام نشان می دهد که تقریبا نیمی از ترافیک وب سایت در سال ۲۰۱۹ از طریق تلفن های همراه انجام شده است. این بدین معنی است که مشتریان شما بیشتر از تلفن همرا برای دیدن سایت شما استفاده میکنند.

بنابراین ضروری است که وب سایت شما  از نظر بصری در دستگاه ها تلفن همراه و تبلت ها خوب و جذاب به نظر برسد.

۰ FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *