آیا می توانید یک شبه از اینستاگرام به تخم مرغ برسید؟

با بیش از ۸۰۰ میلیون حساب کاربری در اینستاگرام و بیشتر از ۷ میلیارد دلار درآمد در سال گذشته که برای تبلیغات در اینستاگرام هزینه شده ، مشخص است که برندها و شرکت های زیادی در این پلتفرم سرمایه گذاری می کنند.

چرا اینستاگرام !؟

وقتی پای جذب مخاطب و درآمدزایی که به میان می اید هیچ کس توان رقابت با اینستاگرام را ندارد !

حتی فیسبوک و توئیتر!

به آمار زیر نگاهی بیاندازید :

این آمار به طور خلاصه این را می گوید :

  • کاربران فعال ماهانه: ۸۰۰ میلیون
  • کاربران فعال روزانه: ۵۰۰ میلیون
  • روزانه Stories Instagram کاربران فعال: ۳۰۰ میلیون
  • لایک اینستاگرام در هر روز: ۴٫۲ میلیارد
  • عکسهای آپلود شده در روز: ۹۵ میلیون
  • عکس های به اشتراک گذاشته شده در تاریخ: ۴۰ میلیارد
  • مشاغل در اینستاگرام: ۲۵ میلیون

در اینجا ۹ دلایل وجود دارد که شما بدون توجه به موضوع کسب و کار خود ، باید از اینستاگرام استفاده کنید :

مشتریان انتظار دارند

اینستاگرام

مشتریان در اینستاگرام شما را جستجو می کنند.

آنها ممکن است شما را بطور خاص با نام یا هشتگ های مربوط به شغل یا محل شما جستجو کنند.

در هر صورت ، پیدا نکردن شما تجربه بدی است.

حتی اگر نمی خواهید در اینستاگرام فوق العاده فعال باشید ، بهترین کار ایجاد حساب کاربری است که حداقل نام تجاری ، اطلاعات تماس و چند پست برای نشان دادن نام تجاری شما داشته باشد.

نشان اعتماد به شما

اینستاگرام

داشتن حساب کاربری اینستاگرام – به ویژه یک حساب کاربری تأیید شده در اینستاگرام – نشانه دیگری است مبنی بر اینکه شغل شما دارای اعتبار ، واقعی و شفاف است.

اگر به طور انحصاری مشاغل آنلاین را انجام می دهید ، داشتن یک حساب اجتماعی دیگر که در آن مشتریان می توانند با تجارت شما آشنا شوند بسیار با ارزش است.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : دلیل حذف دکمه IGTV از صفحه اول اینستاگرام از زبان مدیران شرکت

مشتریان و کاربران می توانند شما را تگ کنند

اینستاگرام

بیایید بگوییم که شما یک سرویس استثنایی به مشتری ارائه می دهید ، یا مشتری در مورد محصولی که اخیراً از شما خریداری کرده اند بیش از یک ماه گذشته است.

اگر محصولی را ارائه می کنید و بازخورد خوبی را از فروش گرفته باشد ، حالا شما یک گروه بزرگ از مشتریان راضی در اینستاگرام برای خودتان جمع کرده اید که این برای کسب و کار شما یک سرمایه است.

در هر خریدی که از شما محصولی را می خرند حس رضایتی است که آن را با تگ کردن شما در استوری یا پست اینستاگرامی به نمایش می گذارند.

و اینگونه است که شما بدون سرمایه گذاری زیاد، کلی طرفدار پیدا می کنید.

می توانید محصولات خود را تگ کنید و بفروشید

اینستاگرام

اگر محصولاتی را به فروش می رسانید ، امکان به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم های اینستاگرام که به طور مستقیم به آن محصولات پیوند دارند ، یک برد بزرگ است.

برای استفاده از این ویژگی ، شما می توانید از صفحه Facebook خود یک کاتالوگ محصول ایجاد کنید (این همان جایی است که اینستاگرام اطلاعات مربوط به محصول را از آن خارج می کند)

به سایت خود بازگردید

اینستاگرام

راه های زیادی برای اشتراک گذاری برای محصولات شما وجود دارد – اینفوگرافیک ها ، پست های وبلاگ و هر محتوای دیگری است که در وب سایت خود ارسال می کنید.

اینستاگرام یکی دیگر از کانالهای اجتماعی است که می توانید ترافیک را به سایت خود برگردانید.

می توانید به طور مستقیم از اینستاگرام در Facebook یا Twitter به اشتراک بگذارید ، یا از یک داشبورد اجتماعی استفاده کنید که به شما امکان می دهد پیام خود را با چند کلیک به کانالهای اجتماعی مختلف ارسال کنید.

مدیریت آنلاین

اینستاگرام

وقتی صحبت از مدیریت آنلاین و بهینه سازی موتور جستجو برای نام تجاری شما می شود ، داشتن حساب کاربری معتبر اینستاگرام یک کار ضروری است.

اعتبار شما برای تجارت شما بسیار مهم است و به همین دلیل ، شما باید مراقب باشید آنچه در هنگام جستجو مشتریان از نام تجاری یابرند شما برایشان به نمایش در می آید، باشید.

به این نکته دقت کنید که علاوه بر وب سایت شما ، کانال های اجتماعی شما نیز معمولاً در صفحه اول نتایج موتور جستجو ظاهر می شوند.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : آپدیت جدید اینستاگرام امکانی جدید برای حذف فالوورهایی که کم کارند!

رقبای شما هم در اینستاگرام هستند

اگر شما یک حساب کاربری در اینستاگرام ندارید و اینکه رقبای شما حساب کاربری برای خودشان ایجاد کرده اند، این یعنی شما این فرصت را به آنها داده این که در رقابت از شما جلو بیوفتند!

اگر حتی ایده ای برای محتوای اینستاگرام خود ندارید کافیست نگاهی به صفحه رقیبان خود بیاندازید تا به شما ایده بدهد.

شبکه سازی

اینستاگرام چنین ابزاری را برای شبکه سازی است.

شما می توانید در اینستاگرام یک شبکه قوی از همکاران و مشتریان را برای خودتان بسازید و این کار را با لایک کردن ، کامنت گذاشتن و یا حتی با برگزاری کمپین های مشترک انجام دهید .

شما می توانید استعدادها را جذب کنید

اینستاگرام

حتما به این مورد را دیده اید که افرادی که در یک شرکت کار می کنند ، فعالیت های شرکت های دیگر را هم دنبال می کنند .

این یکی از راه هایی است که شما می توانید در اینستاگرام بیشتر از آنچه که در شرکتتان انجام می شود را به نمایش بگذارید و استعدادهای زیادی را که علاقه مند به کار با شما هستند را جذب کنید .

۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *