۹ مسابقه بزرگ در اینستاگرام که در سال جدید توجه همه را به خود جلب کردند

اینستاگرام یک غول است! این پلتفرم بیش از ۱ میلیارد کاربر دارد و سومین سایت محبوب رسانه های اجتماعی امروز است که از سرتاسر دنیا کاربران در آن فعالیت دارند.

اما اینستاگرام فقط در مورد عکسهای زیبا نیست و داستان فراتر از این ها است! در واقع ، این یک پلت فرم بازاریابی عظیمی است که ۵۰۰ شرکت مطرح از نظر مجله Fortune در حال قدم برداشتن به صحنه آن هستند.

با توجه به اینکه همه این شرکتهای بزرگ برای جلب توجه کاربران تلاش می کنند ، چگونه می توانید نام تجاری خود را در صفحه ای قرار دهید و تحسین همگان را در اینستاگرام بدست آورید؟

پاسخ و راه حل آن از طریق اجرای مسابقه اینستاگرام است.

چرا باید یک مسابقه اینستاگرامی راه بیاندازید؟

روش های زیادی برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد. می توانید تبلیغات بخرید. کپی برداری کنید و بنویسید و یا از طریق ارسال عکس از محصولات.

اما هیچ چیز به جای اجرای یک مسابقه اینستاگرامی را نمی تواند بگیرد!

چرا؟ چون شما میتوانید کاربران را درگیر کنید !

هنگامی که شما یک مسابقه اینستاگرام را اجرا می کنید ، راهی برای ارتباط برقرار کردن کاربران با برند تجاری خود ایجاد می کنید. آنها با محصول شما عکس می گیرند ، دوستان را تگ می کنند و کلمه ای را درباره شرکت شما پخش می کنند.

اما بهترین راه برای برگزاری مسابقه اینستاگرام چیست؟

۹ برند الهام بخش که در اینستاگرام به بهترین شکل مسابقه برگزار کردند

اجازه دهید به جای این که به بگویم چگونه اینکار را انجام دهید، به ۹ مورد که نمونه های موفق این آزمایش هستند بپردازیم .

در اینجا اسم مسابقات را عینا معادل انگلیسی رو برای شما می آورم تا بتوانید جزئیات بیشتری را در مورد آنها جستجو کنید :

Love One Today’s Avocado

اینستاگرام

Love One Today با خوردن آووکادو یک روش زندگی لذت بخش را ترویج می کند. آنها برای به دست آوردن کاربران آنلاین ، مسابقه AvoFruitFull را راه اندازی کردند.

کاربران اینستاگرام برای ارسال عکسی از خلاقیت های زیبایشان با آووکادو تشویق شدند.

کاربرانی که بیشترین لایک را در عکسهای خود کسب کردند جوایز بزرگی از قبیل مخلوط کن ویتامینکس را کسب کردند!

نکته: ارائه هدیه ای که با علایق کابران شما یکسو باشد (مانند میکسر ویتامینکس برای افراددنبال راه های کسب سلامتی) یک راه عالی برای پیشبرد مسابقه شما است.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : اینستاگرام ، پر طرفدار ترین شبکه اجتماعی

Stoka Bars Boatload of Giveaways

اینستاگرام

کافه های استوکا بار، خوشمزه و از همه مهمتر – کم کربوهیدرات هستند.

در اینجا مسابقه استوکا بار برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر انجام داد.

نکته: اگر صفحه اینستاگرام شما جدید است ،اجرای یک مسابقه راهی عالی برای به دست آوردن دنبال کنندگان جدید است.

Pink Lime Looks Good Hair Day Contest

اینستاگرام

Pink Lime Look به شرکت کنندگان این شانس را داد که در مسابقه مثل خودشان باشند .

برای پیوستن به این مسابقه ، کاربران عکس هایی از خود ارائه دادند که مدل موهای مورد علاقه خود را درست می کردند

تمام شرکت کنندگان در این مسابقه باید از هشتگ Pink Lime Look برای شانس برنده شدن استفاده کنند.

شاید باورتان نشود که جایزه این مسابقه ۵۰۰ دلار بود!

Lifebox Food and Punks and Chancers Collab Contest

اینستاگرام

مواد آلی و مواد تشکیل دهنده برای هر کسی که دارای آگاهی از برنامه سلامتی یا رژیم وگان باشد ، ضروری است.

نگاهی بیندازید که چگونه Lifebox Food and Punks and Chancers مسابقه با همکاری خود در اینستاگرام برگزار کردند.

تمام کاربران باید هر دو صفحه را دنبال می کردند و یکی از دوستان خودشان را نیز تگ می کردند.

جایزه؟

یک ژاکت خنک ، یک کیف دستی و یک جعبه خوشمزه از مواد غذایی وگان.

نکته: همکاری با یک شرکت دیگر برای مسابقه اینستاگرام شما یک روش مؤثر برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر است. عالی است اگر شرکتی که با آن همکاری می کنید از قبل سابقه خوبی در ایسنتاگرام و دنبال کنندگان زیادی داشته باشد.

How to Make Trouble by Simon and Schuster

اینستاگرام

مسابقه بی نظیری در اینستاگرام که از کاربران برای داستان سرایی پردردسر دعوت به شرکت کرد .

جنس این مساببقه با سایر مسابقه ها فرق داشت و خب جوایز آن هم متفاوت بود.

کتاب جدید سیسیل ریچاردز ، یک کیف دستی و پین های زیبا ، این جایزه ای بود عوض یک داستان بسیار است!

نکته: یکی از دلایلی که مردم در اینستاگرام دارند دلیل این است که آنها دوست دارند زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

Valdo Prosecco’s Trip to Italy

اینستاگرام

چه کسی نمی خواهد یک سفر تماشایی به یکی از زیباترین کشورهای جهان برنده شود؟

با این مسابقه ، Valdo Prosecco این سفر را به یک جایزه جذاب تبدیل کرد.

همه کاربران باید از یک کوکتل که با Valdo Prosecco ساخته بودند ، عکس بگیرند.

آنها سپس دستور خاص خود را با یک عنوان و با یک هشتگ به اشتراک می گذاشتند.

برنده از بین ۲۵ عکس برتر انتخاب شد.

نکته: هر زمان که می توانید ، شرکت کنندگان را تشویق کنید که خلاق باشند. همچنین ، اجازه رأی کاربران به عکس های برتر ، راهی عالی برای ارتقاء تعامل با برند شما است.

Melissa Corser’s Makeup Giveaway

آرایش و ناخن ها ترکیبی مناسب برای دخترانی است که دوست دارند زیبا و دل فریب شوند.

ملیسا کورسر این فرصت را به کاربران اینستاگرام داد که هر دو مسابقه شرکت کنند.

آنچه این مسابقه را متفاوت کرد این بود که محدودیتی برای شرکت نداشت و افراد می توانستند به تعداد بالا در مسابقه بارها شرکت کنند.

نتیجه؟ تگ شدن بیشتر افراد و درگیرکردن مخاطبین اینستاگرام

نکته: چه کسی می گوید شرکت کنندگان می توانند فقط یک بار وارد مسابقه شوند؟ وقتی به آنها ورودی نامحدود می دهید ، آنها خودشان را آزاد می دانند تا هرچند بار که میخواهند شرکت کنند.

مسابقه ای برای محصول جدید شرکت Fushi

هنگامی که فوشی راه حل مراقبت از پوست Biovenic خود را راه معرفی کرد ، آن را با یک مسابقه به اینستاگرام برد.

جایزه؟

مجموعه ای کامل از محصولات پوستی آیورودا برای پوستهای سالم تر و زیبا تر.

نکته: اگر محصول جدیدی را راه اندازی کرده اید ، اجرای یک مسابقه اینستاگرام و دادن این محصول به عنوان یک جایزه راهی عالی برای تبلیغ آن است.

Domino’s Super Fan Contest

مسابقه اینستاگرام دومینو جایزه بزرگی را به کاربرانی ارائه داد که می توانند ثابت کنند که آنها “طرفداران فوق العاده” پیتزای آن هستند.

جایزه؟ ۱۰،۰۰۰ دلار!
برای افزودن جذابیت سمابقه ، این مسابقه به کاربران امکان خلاقیت را می داد.
آنها باید ثابت کنند که آنها نه تنها هوادار نیستند بلکه طرفداران فوق العاده Domino هستند.

نکته: هرچه مسابقه شما خلاق تر باشد ، بهتر! اگر بتوانید جایزه نقدی بزرگی بدهید ، به شانس شما برای بهتر برگزار شدن مسابقه شما می انجامد.

۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *