۵ نکته SEO و بازاریابی محتوا که در سال ۲۰۲۰ ترند شده است

این روزها علت گرایش به بازاریابی محتوا و SEO چیست؟ بیایید این را بگوییم: محتوا مهمتر از همیشه است. به طور خاص ، اگر میخواهید برنده بازی باشید باید Google ، کیفیت ، نوع رسانه ، اصالت و مخاطبان را هدف قرار دهید .

آماده یادگیری بیشتر هستید؟

این پنج روند بازاریابی محتوا و SEO است که باید بدانید :

فراتر از محتوای سطحی قدم بردارید

ما می بینیم برندها  به لطف وبلاگ ها و مقالات ، می توان گفت سطح محتوا وارد فاز جدیدی شده است که در دنیای رقابت محتوای الان همه به دنبال بارگزاری و تولید بهترین ها با کیفیت مناسب هستند و محتوای سطحی را پشت سر می گذارند.

این بدان معناست که وبلاگ های بیشتر و گسترده ، جامع شده اند .

به عنوان مثال ، به جستجو (مثالهای بازاریابی محتوا) به SERP بنگرید. ۴ نتیجه برتر به طور متوسط ۲٫۲۲۰۷ کلمه است :

SEO

علاوه بر این ، همه این نتایج پر از مثالهای ، مطالعات ، آمار و واقعیت های موجود در دنیای واقعی است. این تحقیق باید به طور دقیق و کاملی تدوین ، ارجاع و استناد می شد.

وبلاگ Optinmonster (نتیجه شماره ۲ ) کاملاً تحقیق شده است ، به این معنی که مثال های زیادی ، پیوند به منابع و تصاویر مختلف را شامل می شود. همچنین در بیش از ۳۰۰۰ کلمه مشاهده می شود :

این چیزی است که لازم است این روزها به خوبی با خوانندگان در تعامل باشیم تا موتورهای جستجو رتبه خوبی را به ما بدهند. محتوای سطحی در بهترین حالت نتایج سطحی به شما می دهد ونباید انتظار داشتن رتبه بالا را داشته باشید.

مطالب بدون ارزشی = مورد علاقه مخاطبان نیست = نتیجه ای کسب نخواهد شد

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : راهنمای فنی SEO برای Google Search Console’s Index Coverage

برای تولید محتوا سرمایه گذاری کنید

برای ایجاد بهترین مطالب ، برند های بیشتری نسبت به همیشه در فرآیندهای تولید محتوا سرمایه گذاری می کنند.

طبق تحقیقات B2C 2019 موسسه بازاریابی محتوا ، ۵۶ درصد از بازاریابان محتوا سرمایه گذاری خود را در طول ۱۲ ماه گذشته برای تولید محتوا افزایش داده اند.

SEO

این شامل موارد زیر است:

  • تحقیق در مورد کلمات کلیدی و موضوعات.پ
  • برنامه ریزی آنچه محتوا را پوشش می دهد
  • نوشتن محتوا
  • بهینه سازی
  • ویرایش
  • ایجاد گرافیک ، کشیدن تصاویر از صفحه ، یا اعمال محتوای نوشتاری یا چندرسانه ای
  • ارسال و تبلیغ مطالب در چندین کانال

با توجه به نتایج Google Trends ، بازاریابی محتوا طی چند سال گذشته به اوج محبوبیت خودش رسیده است.

مانند اون جمله معروف که بیشتر بازاریابان می خواهند یک قطعه از زمین موعود را بخرند!

SEO

سرمایه گذاری دلاری بیشتر در فرآیندهای تولید محتوا این حس و معنی را دارد:

چگونه دیگر می توانید محتوای باکیفیت را ایجاد کنید که خوانندگان دوست داشته باشند و موتورهای جستجو رتبه بندی کنند؟

اگر برای تولید محتوای خود سرمایه گذاری نکنید ، منابعی مهمی را از دست خواهید داد که این شما را نسبت به رقبا عقب می اندازد.

و این پایان داستان است .

از شخصی سازی محتوا برای محتوای هدفمند استفاده کنید

یکی دیگر از گرایشهای بازاریابی محتوا که به طور گسترده طرفدار دارد ، شخصی سازی محتوا است. طبق نظرسنجی Evergage ، حدود ۹۳٪ از بازاریابان از شخصی سازی حداقل یکی از کانال ها در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند.

SEO

این روش بر متناسب کردن مطالبی که سایت شما برای کاربران مختلف مبتنی بر داده های شخصی مانند مشخصات جمعیتی و تاریخچه جستجو / مرور است ، متمرکز است.

طبق نظرسنجی Evergage ، بیشتر بازاریاب ها موافق هستند که این روش:

  • به ارائه تجربیات بهتر مشتری کمک می کند.
  • وفاداری مشتری را افزایش می دهد.
  • ROI ( نرخ بازگشت سرمایه ) قابل اندازه گیری را تولید می کند.
SEO

نکته این است که محتوا دارای بیان است و این یعنی اینکه محتوایی که شما مینویسید و ارائه میکنید برای نفر A که آن را میخواند با نظر نفر B متفاوت است و به عنوان مثال بازدید کننده ای که بار اول به صفحه شما می آید نسبت به بازدیدکننده ای که بار ۲۰ ام به سایت شما می آید نیازهای متفاوتی دارند.

شخصی سازی محتوا به هر یک از آنها صفحات کمی متفاوت و پر از محتوا می دهد که به نیازهای شخصی آنها جواب میدهد.

این نمودار از ConversionXL نحوه ارائه دو نسخه مختلف از محتوا به دو کاربر مختلف را نشان می دهد :

SEO

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : SEO در سال ۲۰۲۰: آیا امسال شاهد سقوط Google خواهیم بود ؟

دو برابر کردن مشتریان وفادار با ایجاد شفافیت و اصالت

مطابق نظرسنجی Stackla در سال ۲۰۱۹ ، ۹۰٪ از مصرف کنندگان موافق هستند که اصالت برندهایی که دوست دارند و برایشان مهم است از آنها پشتیبانی می کنند و اکثر بازاریابان هم از این روند آگاه هستند.

به آمار زیر به دقت نگاه کنید که نظر بازاریابان و مصرف کنندگان محتوا را بیان می کند :

SEO

با این حال ، هنگامی که برندها دارای اصالت می شوند و اعتبار پیدا می کنند ، لایق دریافت پاداش می شوند. در یک نظرسنجی کوهن و ولف ، مشخص شد تقریباً ۹۰٪ از مصرف کنندگان مایل هستند به برندهای با اصالت پاداش دهند:

  • ۵۱٪ گفتند که برند را به افراد دیگر هم توصیه می کنند
  • ۴۹٪ کاملا وفادار آن برند خواهند ماند

برندهایی که درک می کنند اصالت به چه معنی است ، قطعا رشد خواهند .  Michael Fertik برای Forbes اینگونه تعریف می کند:

“معتبر بودن به معنای پاسخگو بودن و حمایت از وعده های برند شما است. این امر به شفافیت واصالت نیاز دارد. وقتی یک برند معتبر است ، مصرف کنندگان آن را می خوانند و درک میکنند و برایش ارزش قائل می شوند چون محتوایی را که آنها درخواست کرده بودند را در اختیارشان می گذارد ، از آن قدردانی می کنند “

به نمونه هایی از اصالت مارک های بزرگ مثل آمازون ، اپل ، لگو و اینتل نگاه کنید – همه این موارد در لیست Cohn & Wolfe از ۱۰۰ برند معتبر رتبه بندی شده توسط مصرف کنندگان قرار دارد :

SEO

افق دید خود را در وبلاگ نویسی بلند کنید

وبلاگ نویسی یک چیز بزرگ در بازاریابی محتوا است ، اما همه چیز نیست. وبلاگ نویسی بسیار جذاب است ، ولی نباید در آن اشتباه کنید. ما در یک دنیای دیجیتال پویا ، چند کانال و چند تجربه زندگی می کنیم.

اگر فقط افرادی را مطالعه می کنید که وبلاگ و مقاله می خوانند ، در همه افرادی که فقط در ویدیوهای خود ، فقط صدا ، یا صدا یا ترکیبی از دو یا سه را در ماجراهای مرور خود ترجیح می دهند ، از دست نمی دهید.

طبق گفته های نیلسن ، افراد بزرگسال ایالات متحده که بالای ۱۸ سال سن دارند اکنون تقریبا نیمی از روز خود را – بیش از ۱۱ ساعت در کل – صرف مصرف محتوا می کنند. (بیش از ۶ ساعت از این ساعت ها به محتوای ویدیو اختصاص دارد!)

آنها محتوای خود را در همه جا بدست می آورند: در تلویزیون زنده ، تلویزیون با زمان تغییر یافته ، اینترنت ، تلفن های هوشمند ، تبلت ها ، کنسول های بازی ، رادیو ، دستگاه های DVD / Blu-ray و سایر دستگاه های متصل به اینترنت.

SEO
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *