۱۲ راه برای تقویت برند شخصی خود در LinkedIn

بازاریابان دیجیتال در LinkedIn باید در مورد بازاریابی خود استراتژی داشته باشند. صرف وقت زیاد برای تمرکز روی مشاغل خود زمانی آسان است که نام تجاری و برند شخصی شما از قبل آماده شده باشد و نخواهید روی آن زمان زیادی بگذارید.

اما فراموش نکنید که پیش نیاز بازاریابی دیجیتال داشتن یک برند و نام قوی است.

شما نماینده تجارت و برند خود هستید و به همین دلیل ، ساختن برند شخصی شما کاری ضروری است. یکی از راه های انجام این کار ایجاد پروفایل شخصی در LinkedIn است.

در این مقاله در پین استارت آپ ۱۲ راه برای تقویت برند شخصی خود را در LinkedIn کشف کنید :

پروفایل صفحه شخصی خود را بهینه کنید

LinkedIn

LinkedIn به همان اندازه یک موتور جستجوگر است که یک بستر رسانه اجتماعی است ، بنابراین کلماتی که شما انتخاب می کنید اهمیت فوق العاده ای دارند.

هنگامی که مشتریان یا کارفرمایان بالقوه LinkedIn را جستجو می کنند ، چه کلمات کلیدی را می توانند پیدا کنند؟

آن کلمات کلیدی را تعیین کنید و از آنها در عنوان ، عنوان کار ، خلاصه و توضیحات شغلی خود استفاده کنید.

انتخاب کلمات مناسب باعث می شود که پروفایل شما پیدا شود یا در جستجو ها به نمایش در نیاید.

داشتن رزومه کامل کلید گمشده شماست

LinkedIn

نمایه LinkedIn شما چیزی نیست که بتوانید آن را تنظیم کرده و فراموش کنید.

مشخصات خود را هر زمان که حرکت شغلی جدیدی را انجام دهید به روز کنید ،مثلا در یک کنفرانس صحبت کرده اید ، مقاله جدیدی از شما منتشر شدههمه را در LinkedIn خود به روز کنید.

به LinkedIn به عنوان رزومه کامل زندگی خود نگاه کنید.

تمام ظرفیت هایتان را در ویترین LinkedIn بگذارید

LinkedIn

وقت بگذارید و تمام مهارت ها و استعدادهایتان را به نمایش برای دیگران بگذارید و مطمئن شوید که هرگونه واقعیت و ارقام را درج می کنید.

به عنوان مثال ، می توانید اظهار داشته باشید که میزان ترافیک سایت را به میزان X٪ افزایش داده اید – این بسیار قانع کننده تر از این است که خودتان را به عنوان یک متخصص سئو بنامید.

برجسته ترین دستاوردهای خود را که مربوط به مشتری و / یا شغلی است را حتما بنویسید.

عکس پروفایل خود را به روز کنید

LinkedIn

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب عکس نمایه خود به خاطر داشته باشید:

  • عکستان باید شامل صورت و یا شانه های شما باشد –
  • عکس شما باید کاملاً شفاف و بدون تصویر دیگری باشد.
  • عکستان را بدون کلاه ، عینک آفتابی یا لوازم جانبی دیگر قرار دهید.
  • لبخند را فراموش نکنید .
  • نورپردازی خوبی داشته باشد.
  • از سلفی استفاده نکنید.
  • شخص دیگری را در عکس خود نداشته باشید.
  • لباس رسمی بپوشید.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : اینستاگرام ، پر طرفدار ترین شبکه اجتماعی

عکس کاور حرفه ای انتخاب کنید

LinkedIn

LinkedIn همچنین به شما امکان می دهد که یک عکس کاور را به پروفایل خود اضافه کنید. این یک روش عالی برای ایستادگی و اضافه کردن یک عنصر اضافی به نمایه شما است.

در نظر داشته باشید که برند شرکت خود یا تصویر مرتبط با حرفه خود را درج کنید (برای مثال ، یک رمان نویس می تواند یک ماشین تحریر یا قلم را انتخاب کند) و ابعاد آن باید ۱۸۸۴×۳۹۶ باشد.

URL صفحه LinkedIn خود را شخصی سازی کنید

LinkedIn

وقت خود را برای شخصی سازی آدرس URL LinkedIn خود تنظیم کنید. در حالت ایده آل ، می توانید نام خود را بعدا تغییر دهید.

اگر ، با این حال ، این نام قبلاً استفاده شده است ، به فکر اضافه کردن نام میانه یا استفاده از حرفه خود در آن باشید.

به عنوان مثال ، اگر  /John-Smith گرفته شده بود ، موارد زیر را می توانید استفاده کنید :

  • /John-M-Smith
  • /John-Smith-SEO

به خاطر داشته باشید که می توانید URL خود را فقط هر ۳۰ روز یکبار تغییر دهید ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که ۱۰۰٪ به URL ای که می خواهید ارسال کنید متعهد باشید زیرا حداقل یک ماه با آن درگیر خواهید بود!

مقالاتی را LinkedIn خود منتشر کنید

LinkedIn

انتشار مقاله به طور مستقیم و مخصوص برای LinkedIn در نظر بگیرید. شاید تعجب کنید که چرا به جای وبلاگ خود مقاله ای را به لینکدین باید ارسال کنید و این یک سؤال منصفانه است.

مزیت ارسال در LinkedIn این است که وقتی به انتشار می گذارید ، به تمام افرادی که به شما متصل هستند اطلاع داده می شود و در صفحه آنها ظاهر می شود.

البته شما همیشه می توانید گزیده ای از مقاله ای را که قبلاً در وبلاگ یا سایت خود منتشر کرده است منتشر کنید و مخاطبان LinkedIn خود را جهت خواندن بقیه در سایت خود راهنمایی کنید.

یا می توانید محتوا را از وبلاگ خود تهیه کنید و دوباره آن را به LinkedIn ارسال کنید. شما همچنین می توانید مطالبی را ایجاد کنید که منحصر به فرد در LinkedIn باشد.

مهارت های استراتژیک خود را انتخاب کنید

LinkedIn

هر پروفایل LinkedIn می تواند حداکثر ۵۰ مهارت را در اختیار شما قرار دهد.

شما باید مهارتهای مربوطه را برای پر کردن تمام ۵۰ مورد انتخاب کنید ، و علاوه بر این ، باید استراتژیک فکر کنید که چه مهارتهایی را شامل شود.

۵۰ مهارتی که شما انتخاب می کنید باید با مهارت هایی که کارفرمایان یا مشتری های بالقوه به دنبال آن هستند ، منطبق شود.

مطمئن نیستید که این مهارت ها چیست؟

به مشاغلی که می خواهید نگاه کنید و ببینید مهارت های مورد نظر آنها چیست. اگر آنها را دارید ، حتماً آنها را درج کنید (و اگر اینطور نیست ، کار را روی آنها شروع کنید )

شرکت در گروه ها

LinkedIn

قدرت شرکت در گروه های LinkedIn را دست کم نگیرید. عضویت در گروه ها روشی خارق العاده برای یافتن متخصصان دیگری است که علایق آنها با شما همسو است.

گروه های مربوط به صنعت خود را پیدا کنید و نه تنها به آنها بپیوندید بلکه در آنها فالیت کنید.

اظهارنظر کنید ، موضوعات را شروع کنید ، سؤالاتی مطرح کنید ، مشاوره ارائه دهید – سعی کنید عضوی مفید و فعال در چند گروه کلیدی باشید.

قبول همه درخواست های کاری

LinkedIn

به معنای واقعی کلمه هیچ دلیلی وجود ندارد که یک درخواست را نپذیرید ، آیا فرد را می شناسید یا نه . با توجه به اینکه مشخصات شما جزء حرفه ای و عمومی از برند شخصی شماست ، باید از همه درخواست های استقبال کنید.

رشد اتصالات شما فقط به شبکه گسترده تر و فرصت های بیشتر منجر می شود. هر بار که درخواستی را می پذیرید ، اکنون بخشی از شبکه آن خواهید بود .

بدیهی است ، یک استثناء از این قاعده وجود دارد: اگر شخصی شما را آزار و اذیت آنلاین کند ، نباید درخواست LinkedIn آنها را بپذیرید.

دعوت های شخصی شده برای اتصال

LinkedIn

وقت گذاشتن در LinkedIn برای نوشتن یادداشت شخصی به همراه دعوت نامه اتصال ، شانس پذیرش برای شما را افزایش می دهد و همچنین در را برای برقراری ارتباط بیشتر در این خط باز می کند.

یک پیام کوتاه بنویسید (حتی یک پاراگراف خوب است!) و ذکر کنید که چرا می خواهید ارتباط برقرار کنید یا چه چیزی را که در مورد کارشان تحسین می کنید .

مطالب خود را مثبت و مفید نگه دارید

LinkedIn

LinkedIn کارت تماس حرفه ای شماست – هر چیزی را که نمی خواهید به مشتری یا کارفرمای بگویید ، اظهارنظر نکنید / به اشتراک نگذارید.

پست ها و نظرات خود را مثبت ، متفکر و دلگرم کننده نگه دارید و همیشه با LinkedIn مانند یک فضای کاری حرفه ای رفتار کنید تا یک پروفایل رسانه اجتماعی شخصی.

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *