با ۴ استارت آپ جذاب فعال گردشگری در سال ۲۰۲۰ آشنا بشین

نوامبر گذشته ، PhocusWire و Voyager HQ لیستی از استارت آپ هایی را برای ۲۰۱۹ بر اساس توانایی اثبات شده خود در نوآوری ، رشد مشتریان و گسترش جغرافیایی و همچنین کیفیت تیم های رهبری گردآوری کردند.اکنون ، ما بسیار هیجان زده هستیم تا شرکت های بیشتری را که توانسته اند موفقیت چشم گیری در سال ۲۰۲۰ داشته باشند را برجسته کنیم.

WhyHotel

استارت آپ گردشگری

با نگاهی رو به آینده به سال ۲۰۲۰ ، هتل ها از رشد و توسعه سریع خودشان هیجان زده هستند.

انتظار داریم که در سال ۲۰۲۰ بین ۸ تا ۱۲ هتل موقت تاسیس کنیم و از این رو وای هتل صدها نفر را که منجر به اعتبار بخشی بیشتر به هتل و محصولات ما می شود در شهرهای جدید و در سراسر کشور استخدام نماید.

به این منظور تمرکز استارت آپ WhyHotel بر روی شکل دهی تیم اجرایی قوی و متنوعی خواهد بود که با تکیه بر شناسایی استعدادها و پیشرفت در مارکتینگ ، اعتبار برند و مواردی از این دست فعالیت کند. بنابراین استارت آپ WhyHotel مشتاق خواهد بود تا با چالش هایی که می توانند رشد وسیعی را برای سال آینده به ارمغان آورد روبرو شود.

  • Founded: 2017.
  • Team size: 75.
  • Funds raised: $15 million.
  • Website: WhyHotel.

SnapTravel

استارت آپ گردشگری

خب زمان چت کردنه!! استارت آپ اسنپ تراول یک بات چت مبتنی بر AI طراحی کرده که به منبعی از هزاران هتل متصل است . با استفاده از این بات و با توجه به ویژگی هایی مانند بهترین قیمت پیشنهادی ،موقعیت مکانی ، کیفیت و ارزش کلی بهترین هتل را انتخاب کنید.

مشاوران اسنپ تراول تیمی متشکل از اسکات بوکر رئیس پیشین Hotels.com ، استوارت سیلبرگ مدیر پیشین بخش تکنولوژی Expedia و سوپر استار بسکتبال NBA استفان کوری می باشد.

اهداف ۲۰۲۰ :

استارت آپ اسنپ تراول قصد دارد ارتباط با مشتریان خود را از طریق چت کردن در فضای مجازی را افزایش دهد . این تیم تا کنون توانسته است با استفاده از این روش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و قصد دارد این مبلغ را برای سال ۲۰۲۱ به یک میلیارد دلار برساند.

  • Founded: 2016.
  • Team size: 100.
  • Funds raised: $20 million.
  • Website: SnapTravel.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید :۵ هدیه کریسمس سازگار با محیط زیست و پایدار توسط استارتاپ های اروپایی

SkyLads

استارت آپ گردشگری

سرویس SkyLads بر پایه ی هوش مصنوعی برای بهبود روند تبلیغاتی و بازگشت هزینه های آن طراحی شده است .

اگر حتی یک نمونه ی موفق از پروژه ی SkyLads وجود داشته باشد قطعا می توان به یکی از شرکت های خطوط هوایی اشاره نمود که با استفاده از سیستم تبلیغاتی اسکای لدز توانست تعداد بلیط های فروش رفته اش را دوبرابر کند.

اهداف ۲۰۲۰ :

استارت آپ SkyLads قصد دارد در سال ۲۰۲۰ برای اولین بار راه حل مدیریت تبلیغات یکپارچه خود را منتشر نماید. با استفاده از این سیستم تبلیغات تمامی کانال ها از قبیل موتورهای جستجو، فضای مجازی ، رسانه های ویدئویی و ایمیل ها یکپارچه شده و به لطف هوش مصنوعی صرفه جویی قابل توجهی در هزینه تبلیغات خواهد شد.

  • Founded: 2015.
  • Team size: 5.
  • Funds raised: $0.
  • Website: Skylads.

Groupdesk

استارت آپ گردشگری

فروش بلیط تورهای گروهی عموما پیچیده، زمان بر و هزینه بر هستند.

استارت آپ Groupdesk با تسهیل روند رزرو و پرداخت تور، سرویس دهی را برای مشتریان بهبود بخشیده و از این طریق امکان تمرکز و مارکتینگ و دستیابی به اهداف مادی بلند مدت را برای شرکت ها فراهم می کند.

از سال ۲۰۱۶ تا کنون بیش از ۸۷هزار رزرو آنلاین و ۴۱۴ هزار تراکنش مالی توسط Groupdesk انجام شده است.

اهداف ۲۰۲۰ :

استارت آپ Groupdesk قصد دارد در ماهد های آتی از مرحله بذر عبور کرده و به منظئر گسترش بازار خود در سراسر آمریکا ، بریتانیا و استرالیا به جذب سرمایه بپردازد و علاوه بر این Groupdesk به عنوان عضوی از مجموعه Founders Factory Accelerator در بریتانیا مایل به همکاری با خطوط هواپیمایی و نیز شرکت های حوزه لجستیک می باشد

  • Founded: 2016.
  • Team size: 13.
  • Funds raised: $1 million.
  • Website: Groupdesk.

همچنین در مقالات پین بخوانید : حضور ۱۱ استارت آپ برتر در حوزه مد و فشن در بوت کمپ میلان ۲۰۱۹

۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *