تمام آنچه باید درباره Reverse Pitch بدانید

در یک Reverse Pitch ، شخص یا شرکت دیگری تجارت شما را به خودتان باز میگرداند!!

یکم گیج شدین؟؟؟ با این کار کسب و کار های دیگر که به کار شما مرتبط هستند کاملا کسب و کار شما را آنالیز می کنند و نقاط قوت و ضعف شما را بازگو می کنند و این شاید برای شمایی که به دنبال رفع چالش های خود هستین سودمند باشد.

چرا Reverse Pitch ؟

چرا Reverse Pitch

Reverse Pitch رویدادی است که سازمانها کارآفرینان را در یک برنامه تجاری قرار می ده. این شرکت بزرگتر تلاش می کند تا شرکت کوچکتر را در مسیری بتوانند با شرکت های بزرگتر همکاری داشته باشند. اگر این فرآیند درست انجام شود ، این ریورس پیچ برای هر دو شرکت برد حساب می شود. مشاغل کوچک فرصت دریافت بودجه و مشارکت را می یابد و شرکت بزرگتر برای حل یک مشکل مهم از کارآفرین یا مشاغل کوچک کمک می کند.

یک مثال :

فرض کنید شما یک سایت طراحی وب و تولید محتوا و یا بازاریابی دارید. در حال حاضر ، شما خدمات خود را به همه و همه ارائه می دهید. شاید به این هم فکر کرده این که می خواهید روی شرکت های بزرگتر تمرکز کنید ، آنهایی که به خدمات پیشرفته نیاز دارند و می توانند هزینه های آنها را بپردازند.

Reverse Pitch می تواند به شما در تمرکز برنامه کاری خودتان کمک کند. شرکت ها شما را به عنوان راه حل مشکلات قرار می دهند. شرکت هایی پیدا شوند که به تخصص و مهارت و توانایی های شما برای رفع مشکلاتشان لینک شوند و شاید یک شرکت با لابی سیاسی ممکن است شما را در استفاده از مهارت های بازاریابی آنلاین خود برای رسیدن به سیاست های خود سوق دهد. یه این توجه داشته باشین که اهداف کسب و کاری شما می تواند پایان ناپذیر باشد.

سازمان هایی که به کار آفرینان ارائه میکنند :

سازمان هایی که به کار آفرینان ارائه میکنند

یک نوع محبوب از Reverse Pitch شامل ارائه شرکت های بزرگ به شرکت های کوچکتر است.در مثال بالا نمونه ای از این فرمت را دیدیم که یک شرکت طراحی می تواند ظرفیت های خود را به سازمان ها ارائه نماید.

یک سوال ؟

چرا یک سازمان بزرگ باید برای یک شرکت کوچکتر از خود و یا یک کارآفرین Reverse Pitch کند؟؟ چه چیزی برای آنها وجود دارد؟ در اینجا چندین امکان وجود دارد.

اول اینکه، فعالیتهای تجاری گاهی اوقات پیامدهای ناخواسته یا منفی ایجاد می کنند. یک بانک توزیع غذا در تگزاس را در نظر بگیرید. این بانک هر ماه دهها هزار پوند کمکهای غذایی کنسروشده را دریافت می کند. این واقعا خارق العاده است که افراد گرسنه زیادی می توانند با آن حجم از غذای تغذیه شوند.

اما اینجا یک مشکل وجود دارد !!! در مورداینکه هر ماه موجودی صدها قوطی غذایی که نمی توانند از آنها استفاده کنند ، چه می کاری ؟ غذایی که یا منقضی شده ، آسیب دیده یا در غیر این صورت نامناسب است؟ تا همین اواخر قسمت اعظم آن غذاها در محل های دفن زباله خاتمه می یافت.

سرمایه گذارانی که به استارت آپ ها ارائه میکنند

سپس شرکت ایده پیدا کرد!! در اطراف همین بان غذا پندین کسب و کار کوچک وجود داشتند که غذاهای دامی و کود کشاورزان را تامین می کردند. بانک غذا در اینجا یک Reverse Pitch انجام داد. ایده آنها این بود که : از کمکهای غذایی بلااستفاده استفاده کنید ، آنها را به غذای دام و طیور مورد استفاده کشاورزان تبدیل کنید و سپس به کشاورزان بفروشید. این کانسپت چنان جذاب و جالب بود که در رقابت SXSW Reverse Pitch جایزه اول را کسب کرد.

قبلا در وبلاگ پین باهم خواندیم : Reverse Pitch چیست؟

سرمایه گذارانی که به استارت آپ ها ارائه میکنند:

سرمایه گذارانی که به استارت آپ ها ارائه میکنند

به عنوان یک کارآفرین یا صاحب مشاغل کوچک ، ممکن است شما یک چشم انداز پیشگامانه داشته باشید اما فاقد سرمایه برای تحقق آن هستید. سرمایه داران سرمایه گذاری سرمایه زیادی دارند اما آن را فقط به کسانی که از نظر آنها شایسته ترین هستند ، واگذار می کنند. نتیجه: استارت آپ ها اغلب سعی می کنند سرمایه داران را برای سرمایه گذاری با آنها جذب کنند.

دراین Reverse Pitch نقش ها معکوس می شوند. سرمایه داران توانایی های بودجه خود را در اختیار شما می گذارند. چرا آنها این کار را انجام می دهند؟ از آنجا که سرمایه داران همیشه به دنبال سرمایه گذاری پرسود هستند. و همچنین به این دلیل که آنها معتقدند که می توانند در شکل گیری و رشد کسب و کار شما کمک کنند این یک رابطه برد برد برای آنها است. بودجه دریافت می کنید تا کسب و کار خود را توسعه دهید و سرمایه گذار می تواند در سودهایی که به دست می آوردید سهیم باشند.

موسسات مالی که به استارت آپ ها ارائه می کنند :

موسسات مالی که به استارت آپ ها ارائه می کنند

ممکن است فکر کنید بانک های بزرگ و سایر موسسات مالی جهان را کنترل می کنند و اقتصاد جهانی را از آسمان خراش های خود در شهرهایی مانند نیویورک ، لندن و توکیو کنترل می کنند. اما در قرن بیست و یکم ، موسسات مالی به همان میزان که استارتاپ ها به آنها اعتماد دارند به استارتاپ ها نیز وابسته هستند. دلیل این است که دنیای Fintech در حال انفجار است ، مشاغل کوچک برنامه هایی را توسعه می دهند و فن آوری های را که بانک های بزرگ برای رشد سود خود استفاده می کنند ، توسعه می دهند.

رویداد Reverse Pitch که در سال ۲۰۱۷ توسط سازمان تجارت خارجی ژاپن برگزار شد ، در نظر بگیرید. چندین موسسه مالی بزرگ از جمله SoftBank و گروه مالی Sumitomo Mitsui دراین برنامه حضور داشتند.شاید سوال اساسی این باشد که چرا آنها آنجا بودند؟ برای Reverse Pitch کردن نزد کارآفرینان ماهر در زمینه توسعه برنامه های تجاری برای بهبود فناوری مالی موبایل.

۰
amir mohammadbeigi
Author: amir mohammadbeigi

من مینویسم که تو بخونی.....

FavoriteLoadingافزودن به مورد علاقه

من مینویسم که تو بخونی.....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *